Steven Nzonzi: Taraftarın önünde oynamak için sabırsızlanıyorum.

Galatasaray'ın Roma'dan 1+1 yıllığına kiraladığı Steven Nzonzi, GS TV'ye açıklamalarda bulundu. Taraftarın önünde oynamak için sabırsızlandığını belirten Fransız yıldız, çok önemli bir sezon olacağını da belirtti. Steven Nzonzi'nin açıklamaları şu şekilde... 

Burada olmaktan dolayı çok heyecanlıyım. Galatasaray’a transferimin gerçekleştirilmesine emeği olan önce Başkanımıza, sonra kulüpteki herkese çok teşekkür ediyorum. Burada çok büyük hedeflerimizin olduğunu düşünüyorum. Bir an evvel işe koyulmak için sabırsızlanıyorum. Stadyumu gördükten sonra taraftarımızın önünde oynamak için sabırsızlanıyorum, çok heyecan verici bir şey. Umarım onları hayal kırıklığına uğratmayacağım. Çok önemli bir sezon bizim için. Hem lig hem de Şampiyonlar Ligi’nde mücadele edeceğiz. Çok çalışıp, iyi işler yapmaya çalışacağız

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0