Ali Güvenç Kiraz: İktidar muhalefet kavgası Galatasaray’ın sevdiği bir şey..

Galatasaray'da Mustafa Cengiz yönetimi bugün flaş bir açıklama yaparak Divan Kurulu Başkanı Eşref Hamamcıoğlu’nu istifaya davet eden bir açıklama yayınladı. Yaşanan bu gelişmeyi Galatasaray Spor Kulübü üyesi Ali Güvenç Kiraz ile konuştuk. 

Galatasaray tarihinde eşi benzeri görülmemiş bir olayla karşılaştık. Yönetim resmi olarak Divan Başkanını istifaya davet etti. Sen bunu nasıl yorumluyorsun?
Galatasaray’da ibra süreci ile ortaya çıkan ciddi bir yarılma var. Bu tehlikeli şöyle ki; iki tarafta sert bir şekilde karşılıklı devam ediyor ve bu işi yükseltiyor. Benim görüşüm Eşref Bey de tarafsız değil yani aslında o da bu süreçte bir tarafı temsil ediyor ki yönetim bu konuda net ifadeler kullanıyor. Ancak Divan biz detüzükle oluşmuş bir yapı ve seçimleri ayrı bir şekilde yapılıyor Galatasaray kulübü yönetimi Divan’ı istifaya sadece rica niyetine davet edebilir. Yoksa böyle bir yetkisi ve etkisi yoktur. Ancak ortaya çıkan tablo Galatasaray’da önümüzdeki dönemde ciddi bir iç kavganın göstergesi. Biz demokrasiye inanan bir kulübüz. Kimse Galatasaray Başkanına da saygısızlık yapamaz yine kimse tek kişi hegemonyası kurmaya da teşebbüs edemez.

Cengiz yönetiminin idari açıdan ibra edilmemesi sonrasında bir de Divan başkanını istifaya davet ettiğini gördük. Sence bu muhalif kanadın güçlenmesine yada yönetimin işinin zorlaştığını, artık daha sert bir muhalefet göreceklerini gösterir mi?
Benim görüşüm yönetimin bu konuda elinin zayflamadğıı tam tersi güçlendiğidir. Muhalefet bu hamlelerle yönetimi düşüremez güçlendirir Mustafa Cengiz şu an taraftar nezdinde yine önemli bir figür. Özellikle biz Galatasaray’ı yönetiriz biz belirleriz biz seçeriz diyen yapı konuştukça son günlerde Terim-yönetim kaplaşmasında sorun yaşayan yönetim diriliyor canlanıyor güçleniyor tam tersine inanıyorum.

Gerek medya üzerinden gerekse son Divanda kürsüdeki konuşmaların/tehditlerin yada hakaretlerin Galatasaray’a zarar verdiğini düşünüyorum. Sen bu konuda ne düşünüyorsun?
Galatasaray da yaşanan tartışmalar sahaya yansımaz bizde öyle bir kültür yok yani biz iç mücadelesini çok farklı bir platformda yürüten bir kulübüz. Bu nedenle de içeride olanın Galatasaray’a zarar vereceğine çok inanmıyorum. Bakınız Adnan polat dönemine neler yaşadık hemen arkası işte buraya geldik burada ciddi bir sorun var yok demiyorum ama bu iktidar muhalefet kavgası yani Galatasaray’ın çok sevdiği bir şey aslında ve biraz komik belki Galatasaray böyle dönemlerde daha başarılı oluyor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0