Mbaye Diagne Galatasaray'a mesaj gönderdi..

Galatasaray'ın sezon başı Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibi Club Brugge'e kiraladığı Mbaye Diagne'den şaşırtıcı bir istek geldi. Belçika'da zor günler geçiren ve kadro dışı kalan tecrübeli oyuncu, sarı kırmızılı ekibe Ocak ayında beni geri alın mesajı gönderdi.

Sabah gazetesinin haberine göre; Kiralık gittiği Club Brugge'de kadro dışı kalan Mbaye Diagne devre arasında Galatasaray'a dönmek istiyor.

Senegalli forvet, sarı-kırmızılı kulüpte iletişim halinde olduğu yetkililere, "Clement (teknik direktör) ile aram kötü. Ben Anderlecht yerine Club Brugge'ü Şampiyonlar Ligi için seçtim ama istediğim süreleri alamadım. Ocak'ta Galatasaray'a dönmek istiyorum" dedi.

Başkan Mustafa Cengiz'in, "Gittiği yerde gelişsin" dediği Diagne ile ilgili kararın, sakat olan Andone'nin durumuna göre verileceği öğrenildi.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0