Ömer Bayram: "Avrupa Ligi'nde yola devam etmek istiyoruz."

Oyuncumuz Ömer Bayram, UEFA Şampiyonlar Ligi A Grubu beşinci haftasında oynayacağımız Club Brugge karşılaşması öncesi basın toplantısı düzenledi.

Oyuncumuz Ömer Bayram’ın açıklamaları ise şu şekilde:

Ayrılık gündemdeyken şimdi ilk 11'de ve milli bir oyuncusun. Bu gelişimi değerlendirir misin?

“Geçen sene büyük takıma gelen her oyuncuda olabileceği gibi sarsıntılı bir dönem geçirdim. Ama kendime her zaman inandım, hiçbir zaman pes etmedim. Sezon başı kampında ayrılmam gündemdeydi. Ben ise hiç bunu düşünmedim. Antrenmanlarda %100'ümü verdim. Hocamız da beni orta sahada kullandı, hazırlık maçları iyi geçti ve hocam bana şans verdi. Onu da elimden geldiğince kullandım. Savaşçı ruhumu hiçbir zaman kaybetmedim, her zaman takım için elimden geleni verdim. Bunu her zaman yapacağım. Galatasaray'da nerede oynarsan oyna, bunu yapmak gerekir. Bunu yapmaya devam edeceğim. Neler olacak, hep birlikte göreceğiz.”

Sol bekken orta sahaya evrildin, burada daha çok beğeniliyorsun. Sen orta sahada kariyerine başlasan şu an farklı bir noktada olacağını düşünüyor musun?

“Ben zaten aslında kanat oyuncusu olarak kariyerime başladım. Sol açık ve sağ açık oynadım. Türkiye'ye Kayserispor'da Amrabat'ın yerine sol açık oynamak için gelmiştim. Sonra sol bekte sakatlıklar oldu ve iyi maçlar çıkardığım için orada devam ettim. Ama ben sol bek olarak da A Milli oldum. Fatih Hoca beni orta sahada değerlendirdi, ileriye dönük ve geriye destek vererek oynamamı istedi. Bana bu uygun geliyor. Orta saha olarak kariyerime başlasam farklı olur muydu? Bilemem. Ama kaç yaşında olursa olsun, yetenekli oyuncu her mevkide oynamalı diye düşünüyorum. Dediğim gibi her pozisyon olur, benim için fark etmez. Ben savaşçı ruhumla her zaman her yerde oynamaya hazırım.”

Takımda çok eksik var ve Avrupa macerasına devam etmek bu maça bağlı. Dolayısıyla çok önemli bir maç, bu maç öncesi takım içinde durum nasıl? Neler konuşuyorsunuz, neler yapmanız gerektiğini düşünüyorsunuz?

“Eksikler var, bu doğru. Ama Galatasaray'ın her oyuncusu değerlidir. Herkes elinden gelen her şeyi yapıyor. Yarınki maçın öneminin herkes farkında. Ama Galatasaray her zaman Avrupa kupalarında yola devam etmeyi amaçlar. Biz yarınki maç için her şeyimizi verip takımımızı Avrupa Ligi'nde temsil etmeye devam etmek istiyoruz. Bana göre her şey bizim elimizde. Çünkü içeride oynuyoruz. Gol atmamamızla ilgili yazılıp çizilenlere rağmen biz kendimize inanıyoruz. Ve yarın taraftarımızın desteğiyle üç puanı alıp Avrupa Ligi'nde yola devam etmek istiyoruz. Yarınki çok önemli bir maç, ilk dakikadan taraftarımızı arkamıza alıp içimizdeki o hırsı ve ateşi sahaya yansıtmamız lazım, sahada basmadık yer bırakmamalıyız.”

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0