ÖZEL | Marko Arapovic: Takımla çalışmalara başladım!

Marko Arapovic
Galatasaray Doğa Sigorta'da sezon başım da talihsiz bir sakatlık geçiren ve uzun süredir parkelerden uzak kalan Marko Arapovic, son durumunu ekibimizden Can Bedel'e açıkladı. Takımla çalışmalara başladığını söyleyen Arapovic, Ertuğrul Erdoğan'la harika bir iletişiminin olduğunu da söyledi. 

TAKIMLA ÇALIŞMALARA BAŞLADIM
Takımla birlikte çalışmalara başladım. %100 duruma gelmek için yoğun bir süreç geçiriyorum. En kısa sürede takıma katılmak istiyorum, ne zaman döneceğimi hep birlikte göreceğiz. Koçla harika bir iletişimimiz var, onu çok seviyorum. Kariyerimde çalıştığım en iyi insanlardan birisi olabilir. Sakatlık dönemimde de, rehabilitasyon dönemimde de sürekli iletişim halindeydik. Bana çok yardımcı oldu. Harika bir insan, harika bir antrenör. Ona çok büyük saygı duyuyorum.

BİZ BÜYÜK BİR AİLEYİZ
Malaga karşısında çılgın bir maç oynadık. Bir süredir kazanamıyorduk onları mutlu etmek güzel bir duygu. Taraftarlarımız bizi daima destekliyorlar, biz büyük bir aileyiz. Birlikte mücadele ederek, birlikte savaşarak güzel sonuçlar elde edeceğimizi düşünüyorum.

FCNBLOG ÖZEL HABERİDİR
KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0