Ben Moore: Harika üç ay geçirdim..

Ailevi durumlarından dolayı Galatasaray Doğa Sigorta'dan ayrılmak zorunda kalan Amerikalı oyuncu Ben Moore, ayrılığıyla ilgili olarak resmi siteye açıklamalarda bulundu. 

Galatasaray’da harika bir üç ay geçirdim. Buradan ayrılma kararını almak benim için çok zordu ve ayrıldığım için çok üzgünüm ama kendim ve ailem için bu kararı almak zorundaydım. Buradaki herkese müteşekkirim. Hem koç ekibi hem takım arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Taraftarlar burayı benim için çok özel kıldılar, onlara da teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0