Emre Mor: Hakemin neden VAR'a gitmediğini anlamadım..

Süper Lig'de deplasmanda karşılaştığı Trabzonspor karşısında son dakikada bulduğu golle sahadan 1 puanla ayrılan Galatasaray'da karşılaşmanın ardından Emre Mor açıklamalarda bulundu. 

Bence yüzde yüz bir penaltı pozisyonuydu. Saha içerisinde de emindim, soyunma odasına gidince bir kez daha izledim. Rakibi geçtim ve geçtikten sonra arkamda kaldı, topa hamle yapma şansı yoktu ancak arkadan ayağıma vurdu. Müdahalenin şiddeti çok önemli değil, sonuçta bana bir müdahalesi vardı ve dengemi bozdu. Hakem neden VAR'a gidip kontrol etmedi ben bunu anlayamadım. Sonuçta sistem bunun için var. Özellikle maç boyunca gösterdiğimiz performans, ikinci bölgede oynadığımız performans gayet iyiydi. Oyunu domine ederek, oynadığımız çabuk futbolla ikinci yarıda iyi bir şekilde sahaya yansıttık. İyi pozisyonlara girdik. Buradan 3 puanla ayrılmamız gerekiyordu ancak beraberlikle ayrıldık. Son dakikalarda oyuna girip maçın temposuna alışmak ve direkt müdahale etmek kolay olmuyor. Sahada kaldığım sürece elimden gelenin en iyisini yaptım, etkili olduğumu düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0