Fatih Terim: Bir kusur varsa o da benim!

Galatasaray'ın 88 ve 90+1'de yediği 2 gol ile 1 puana mecbur kaldığı Ankaragücü maçı sonrası teknik direktör Fatih Terim açıklamalarda bulundu.


BİR KUSUR VARSA O DA BENİM!
Başta ben olmak üzere hatalıyız. Belki değişiklikler yanlış olabilir. Bir kusur varsa o da benim! 3 günde bir maça çıkıyorsunuz ve iyi de oynuyorsunuz ama 10 kişiye karşı 2-2 olduğuna göre yapacak bir şey yok. Ne tekniği ne taktiği konuşmanın manası var. Oyuncuların açıklamasından haberim yok açıkçası. Oyuncuların ne açıkladıklarını da bilmiyorum. Dediklerine göre de durum değerlendirmesi de yapacağım. Ben kendi odamdaydım oradan çıktım geldim. Ayrı odamdaydım. Bundan sonraki süreçte yukarı daha çabuk yetişip 2. yarıya hazırlanmamız beklenirken diğerleri nasıl yakışmadıysa bu da yakışmadı bize. Bir kusur varsa bana ait dediğim gibi.

PES EDECEK DEĞİLİM!
Göğsümü gere gere söylüyorum: Çok şeyler gördüm. Pes edecek değilim! Geçen sene, önceki sene kazanmayı nasıl bildiysek, bundan sonra da biliriz, bilmeliyiz, bileceğiz de inşallah. Hayatım boyunca ben hiçbir bahaneye sığınmadım ama 15 maçtır santrforsuz oynuyoruz, Adem'den Allah razı olsun, sol taraftan aldık da koyduk. Bu ve buna benzer birçok sebep var maalesef. Devre arasında çok daha başka sebeplerle görüşürüz.

GALATASARAYLI GİBİ OYNARIZ, BU ARAYI DA KAPATIRIZ!
3 kulvarı kaldıramıyoruz. 2 senenin şampiyonu, son sene bütün kupaların şampiyonu olan bir Galatasaray. Futbol böyle acımasızdır. Ujfalusi içeride, 'ben olsam ölmüştüm, o yüzden antrenörlük yapamam' dedi. Umutsuz olsam ben burada olmam. Şöyle bir beyanat veririm; '9 kez durmuşum, 8 defa şampiyon olmuşum, yeter, bir daha olsam ne olur' derim. Benim karamsarlığım, pes etmem mümkün değil. Galatasaraylı gibi oynarız, bu arayı da kapatırız!

BAZI YAZILANLAR GERÇEK, FAKAT YALAN
Günlerdir aniden bizim tarafa dönen bir rüzgar oldu, burada çok başarılı olanlar var. Bazı yazılanlar gerçek, fakat yalan. Ne demek istediğimi anlatabildim mi?

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0