Mario Lemina: Sonuna kadar mücadele etmek zorundayız...

Şampiyonlar Ligi'ndeki son maçında yarın Paris Saint-Germain'e konuk olacak Galatasaray, 90 dakika boyunca, yoluna UEFA Avrupa Ligi'nde devam etmek için savaşacak. Sarı Kırmızılılar'ın Gabonlu yıldızı Mario Lemina, karşılaşma öncesi düzenlenen basın toplantısında  açıklamalarda bulundu.

"SONUNA KADAR MÜCADELE ETMEK ZORUNDAYIZ"
"Önemli oyuncularımız eksik. Ancak onların yerine de kendisini göstermek isteyen isimler var. Yarın sonucu bekleyip göreceğiz... Ligde hedeflerimize doğru ilerliyoruz. Sakatlanmadan önceki durumuma ve oyunuma yaklaşıyorum şu anda... Çok zor anlar geçirdim. Galatasaray'ın sayesinde istediğim gibi oynayabiliyorum. Böyle de devam etmek istiyorum. PSG'ye karşı kazanmak için belirli bir taktik olduğunu düşünmüyorum. Sonuna kadar mücadele etmek zorundayız."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0