Fatih Terim'den gündeme dair açıklamalar!

İkinci devre hazırlıkları için Florya'da kamp çalışmalarına başlayan Galatasaray'da teknik direktör Fatih Terim bugün gerçekleştirilen akşam antrenmanı öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Transfer dönemi ağırlıklı gündemi değerlendiren Terim, camia içerisinden sızan haberlere de tepki gösterdi. Fatih Terim ayrıca kadro dışı olan Steven Nzonzi ve takıma geri döneceği iddia edilen Mbaye Diagne konusuna da açıklık getirdi. 

HENRY ONYEKURU VE MARCELO SARACCHI
Onyekuru, ne bizim ne Galatasaraylıların ne de ülkemizin yabancısı değil. Sezon başı istemiştik olmadı. Şimdi oldu. Bizim şampiyonluğumuzda önemli katkısı olan, inandığımız, istediğimiz bir oyuncuydu. Sezon başı alamadık veya vermediler diyelim. Şimdi bizimle beraber başladı. Atak repertuarımızın genişlemesi adına Onyekuru bizim için önemli bir oyuncu.. Saracchi ise bir süredir bizim takibimizde olan genç, yetenekli bir oyuncu. Biz de o düşünceyle aldık. Ümit ederim öyle olur. Yarın gelecek bildiğim kadarıyla. Hem bugünü hem yarını planlamaya devam ediyoruz.

ARDA TURAN HAKKINDA
Eğer, bir oyuncu Galatasaray’a hizmet etmişse, giderken Galatasaray’a bir çok da para kazandırmışsa ben o cümleyi kurmaktan imtina ediyorum açıkçası. Bu sadece Arda’nın özelinde değil. Arda olmaz bir başkası olur. Başkanımız öyle takdir etmiş ama ben bu (Arda bizim gündemimizde yok) cümleyi, Galatasaray’a hizmet etmiş hiçbir Galatasaraylı için kurmam. Açıkçası Antalya maçından sonra çok açık yüreklilikle duygularımı samimi olarak ifade ettim. Orada da çok özenle seçtim düşüncemi. Şöyle ki; ‘Aramızda bu kadar şey geçmesine rağmen ben ve Arda’nın, Fatih Terim - Arda Turan kişiliklerinin ayrı ama futbolcu Arda Turan ile teknik direktör Fatih Terim’in durumunun ayrı olduğunu ifade ettim. Dediğim gibi aramızda bu kadar şey geçmesine rağmen Galatasaray’a hizmet etmiş hiçbir kişisine bu cümleyi kurmam açıkçası. Bir tespit yapmam gerekiyor. Arda; Allah yukarıda bir defa ‘Ben Galatasaray’a geleyim’ diye, mukavele için, imza için herhangi bir dilekte bulunmadı. Böyle bir isteği hiç olmadı. Bir daha ileri gideyim; ben de kimseye ne ‘alın’ ne de ‘almayın’ dedim. Ama zaman her şeyin ilacıdır. Ama bu tespiti de yapmak lazım. Dolayısıyla sorunuza cevap vermiş oldum herhalde.

FLORYA'DAN SIZAN HABERLER HAKKINDA
Arkadaşlar bir çok haber yapılıyor. Açıkçası üzgünüm. Bu haberlerin bir kısmı da içeriden çıkıyor. Araştırıyorum. Bulursam da Florya’da ne olacağını tahmin ediyorsunuz. Çünkü Galatasaray’ın aleyhine bu işler. Mesela bir örnek vereyim. Dün Onyekuru geldi. Öpüştük antrenman öncesi. Samimi söylüyorum 70 numara giyeceğini bilmiyordum. Şimdi söylediler. Benden evvel bilen var. Bazıları yalan, bazıları abartı, bazıları yanlış. Biz Galatasaray’a geldiğimizde yüzde 55-60’tı şimdi yüzde 80-90 yanlış. Ama bir 10-15 var ki doğru. Bu da içeriden veriliyor. Çok net bakın söylüyorum ben numarasını bilmiyordum. Burada önemli olan şu; Galatasaray’a zarar veriyor mu vermiyor mu ben buna bakarım. Bazı şeyler Galatasaray’a zarar veriyor. Yani bize bakan muhabir bilmeyecek başkaları bilecek. Nasıl olacak bu iş. Ben alanlara bir şey demiyorum. Alanları tebrik ederim. Bu bir meziyettir. Ama Galatasaray’a zarar verir ise itiraz ederim. Araştırıyoruz, bulacağım da inşallah. Gerekirse paylaşacağım. 

10 NUMARA TRANSFERİ VE TAKIMDAKİ FARKLILIK HAKKINDA
Ben böyle spesifik olarak ille bir 10 istiyorum diye bir istekte bulunmadım. Ama elimizde ne varsa, artı yapabilecek gücümüz neyse, bunun en birincisi ekonomik… İki buçuk sene daha cezamız devam ediyor. Allah’a şükür hep beraber iyi gidiyoruz ama şartlar bizim önümüze bir şey çıkarırsa ona göre devam ederiz. Galatasaray’da hep ikinci yarı farklı oldu. Benim en büyük güvenim şu; bir defa beraber çalışma imkanımız var. Avusturya’ya neredeyse genç takımla gittik. Onun acısını da çektik. Haftada üç maç da oynamayacağız. Bunlara baktığımızda daha diri, daha beraber çalışmış her şeyi iyi anlamış bir takım olacağız. Son maçımızdan sonra fazla bir şey söyleyemedik, Galatasaray’ın nasıl oynaması gerektiğinden işaretler örnekler gördük diyebilirim.

STEVEN NZONZI'NİN KADRO DIŞI KALMASI HAKKINDA
Nzonzi’nin mevcut durumu devam ediyor. Ben özür bekleyen bir insan değilim, arkadaşlarından dilemesi kafi. Öyle bir şey de şu an yok. 2 Şubat’a kadar her şey olabilir. Bu arada birçok sebepten dolayı bize çok büyük hizmet etmiş, bizimle olmasından zevk aldığımız arkadaşlarımızdan ayrılabiliyorsunuz. Hizmetlerinden dolayı teşekkür edip yollarını ayıracağımız arkadaşlar her zaman oldu, bundan sonra da olacak. Biz böyle yapıyorsak ekonomik durumumuzdandır

MBAYE DIAGNE'NİN DÖNÜŞÜ HAKKINDA
Diagne mevzusunda biz dün kadro açıklandıktan sonra onun kadroda olmadığını öğrendik. Yabancı sayımız ve bulunduğumuz konum, Brugge kulübüyle olan mukavele şartları, bunu (geri dönüş) gerektirmiyor. 2 Şubat son liste tarihi olduğundan dolayı bu tarihe kadar zamanımız var. Zaten başka gelişmeler de olacak. Eğer böyle bir şey olursa, ben paylaşacağımızı söyledim. Ancak şuan böyle bir şey yok.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0