Martin Linnes: Yanımda olan herkese teşekkür ederim!

Çaykur Rizespor karşısında uzun bir aradan sonra Galatasaray formasıyla ilk 11’de görev yapan Martin Linnes karşılaşma sonrasında yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. 

İyi bir skor olduğunu düşünüyorum. Galip de gelebilirdik aslında. Galibiyeti hak ettiğimizi düşünüyorum bir penaltı pozisyonu vardı, attığımız ikinci gol verilmedi. Ne olursa olsun zor bir maçtı. Rize deplasmanına geliyorsunuz burada alınan beraberlik de kötü değil. Haftaya kendi evimizde kendi seyircimizin önünde oynayacağız o yüzden avantaj bizde. Tabii ki zor bir periyot bir futbolcu olarak oynamak istiyorsunuz hep sahada olmak istiyorsunuz. Tüm taraftarımıza, takım arkadaşlarıma, hocalarıma teşekkür etmek istiyorum. Bu periyotta devamlı bana destek verdiler, bana yardımcı oldular, beni motive ettiler. Şükürler olsun ki tekrardan sahalara geri döndüm.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0