Henry Onyekuru: Önemli bir galibiyet aldık...

Bu sezon ligde ilk kez ilk 11'de başlayan Henry Onyekuru, Yeni Malatyaspor karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu. Taraftarlara ve Fatih Terim'e desteklerinden dolayı teşekkür eden Onyekuru, önemli bir galibiyet aldıklarını vurguladı. 

"ÖNEMLİ BİR GALİBİYET ALDIK."
"Fatih hocama çok teşekkür ediyorum, uzun zaman sonra 11'deydim, ona çok teşekkür ediyorum. Taraftarlara da beni destekledikleri için teşekkür ederim. Takım arkadaşlarım da hem defansif hem ofansif olarak beni destekliyorlar. Önemli bir galibiyet aldık." Ömer'in performansı çok iyiydi, bu benim performansıma da yansıyor. Geçen sene birlikte oynadığım, tanıdığım bir arkadaşım. Beni yönlendiriyor, güzel bir uyumumuz var."


Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0