Ömer Bayram: Kendimi bu sezon çok iyi hissediyorum...

Galatasaray, Süper Lig'in 22. haftasında ağırladığı Yeni Malatyaspor'u Adem Büyük'ün penaltıdan attığı golle 1-0 mağlup etti. Ömer Bayram ise karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu. Yeni Malatyaspor'un kendilerini iyi analiz ettiğini söyleyen Ömer, zorlandıklarını belirtti.

"YENİ MALATYASPOR İYİ ANALİZ ETMİŞ."
"Son haftalarda çok yüksek tempolu bir oyun sergiliyoruz ilk yarıya göre. Bu maça da öyle başlamak istedik, biraz zorlandık. Zor tabii yüksek tempoyla hep böyle oynamak ama elimizden geleni yaptık, top kontrolü hep elimizdeydi. Yeni Malatyaspor da bizi iyi analiz etmiş."

"KENDİMİ BU SEZON ÇOK İYİ HİSSEDİYORUM."
"Kendimi bu sezon çok iyi hissediyorum. Oynadığım her pozisyonda elimden geleni yapmak istiyorum. Sol açık, orta saha, sol bek oynadım bu sezon. Ben kendimi genel anlamda bu sezon çok iyi hissediyorum. İnşallah bu sezon 3 bölgede de, farklı farklı Ömer Bayram gösteririm."


Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0