Ryan Donk: Çılgınca bir şey yapmak istedim..

Süper Lig'de sezonun 20.haftasında evinde Kayserispor'u ağırlayan ve sahadan 4-1'lik galibiyetle ayrılan Galatasaray'da karşılaşmanın ardından Ryan Donk açıklamalarda bulundu.

Aslında kendi forvetlerimize bakıyorum, onları seyrediyorum. Ömer'den güzel bir pas geldi, kafayla da vurabilirdim ancak kontrol ederek vurmayı tercih ettim. Çılgınca bir şey yapmak istedim ve böyle bir şey ortaya çıktı. Güzel bir gol oldu. Yok kalede sıra bana gelmez, çok iyi kalecilerimiz var. Defans olarak, orta saha olarak, forvet olarak her zaman bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Şuan işler yolunda gidiyor, dediğim gibi her zaman üzerine katmak istiyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0