Üç isimden tıbbi destek!

Koronavirüs salgını nedeniyle tüm dünyada hayat durma noktasına gelirken Galatasaraylı futbolcular yardım kampanyasında ihtiyaç sahibi ailelere destek olmaya çalışıyor. Daha önce çeşitli etkinlikler kapsamında erzak yardımında bulunacağını belirten isimlere yenileri eklendi! 

Akşam gazetesinde yer alan habere göre; koronavirüs Türkiye'de ve dünyada etkisini göstermeye devam ederken, spor dünyasından birçok isim de çeşitli yardım kampanyalarına destek veriyor. Son olarak Galatasaray'ın tecrübeli futbolcuları Selçuk İnan, Şener Özbayraklı ve Ahmet Çalık'ın koronavirüs salgını sonrasında Şehit İlhan Varank Sancaktepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde kurulacak yoğun bakım ünitesine yatak, izolasyon ekipmanları ve malzeme desteğinde bulunacağı öğrenildi. 

Galatasaray başkanı Mustafa Cengiz de geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada "Karınca kararınca" adını verdiği bağış projesi kapsamında 500 bin liralık yardım yapacağını belirtmişti.

EMRE AKBABA DA KATILDI
Okan Kocuk ve Taylan Antalyalı'nın ardından Emre Akbaba da yardım kampanyasına katıldı. Tecrübeli oyuncu 1.000 aileye erzak desteği yapacağını açıkladı. Adem Büyük de geçtiğimiz günlerde Sağlık Bakanlığı'na tıbbi yardımlarda bulunmuştu.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0