Galatasaray, Anis Ben Slimane'yi izliyor!

Anis Ben Slimane
Galatasaray'da gelecek sezon için transfer çalışmaları başladı. Sarı-kırmızılılar orta saha için bir alternatif belirledi. Cimbom gelecek sezon potansiyelli isimleri transfer etmek istiyor ve bu doğrultuda Bröndby'nin genç yeteneği Anis Ben Slimane'yle ilgileniyor. 

Sabah gazetesinin haberine göre; Galatasaray'da transfer bütçesinin düşmesi üzerine Fatih Terim, gelecek sezon yabancı takviyesi de yapacak ama bu isimler geleceğe yatırım niteliğinde olacak. Hastaneden taburcu olduktan sonra kendisini karantinada tutan başarılı hoca için scout ekibi çalışmaya devam ediyor. WyScout üzerinden bol bol oyuncu izleniyor.

Sarı kırmızılıların Danimarka'dan Bröndby'nin 2001 doğumlu genç oyuncusu Anis Ben Slimane'yi de gözüne kestirdiği öğrenildi. Kopenhag doğumlu on numara, Danimarka U19 Milli Takımında da forma giyiyor.

ANIS BEN SLIMANE KİMDİR? 
16 Mart 2001 doğumlu olan Anis Ben Slimane, Akademisk Boldklub'da yetişmesinin ardından geçen sezon başında Bröndby'e transfer olmuştu. Orta sahada görev yapan genç oyuncu bu sezon 4 resmi maçta görev almış ve 1 gol - 1 asist ile mücadele etmişti. Genç oyuncu Danimarka U19 takımının formasını da 7 kez giydi ve 2 gol attı. 19 yaşındaki Danimarkalı oyuncunun piyasa değeri 400 bin Euro olarak gözüküyor. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0