Hakan Çalhanoğlu: Galatasaray'ı yaşamak istiyorum.

Hakan Çalhanoğlu
İtalya Serie A ekiplerinden Milan forması giyen milli yıldız Hakan Çalhanoğlu, beIN Sports'a konuştu ve takım arkadaşı Zlatan Ibrahimovic'in Galatasaraylı olduğunu ifade etti. Hakan kendisinin de bir gün sarı-kırmızılı formayı giymek istediğini söyledi. 

Hakan Çalhanoğlu'nun açıklamaları şu şekilde: 
Galatasaray gerçekten anlatılmaz, yaşanır. Bir gün mutlaka Galatasaray'ı yaşamak istiyorum. Hedefim, Hagi gibi büyük bir futbolcu olmak. Galatasaray gibi bir kulüpte 10 numaranın, o şanlı formanın gururunu yaşamak. İnşallah bir gün ben de onun gibi olurum. Babamdan gelen bir Galatasaraylılık durumu var zaten.. Bayramda da Fatih Hocayla görüştüm, aramız çok iyi. Bana hep güvendi, sahip çıktı. Almanya-Türkiye arasında seçim yapmam gereken dönemde Fatih Hocayla konuşmuştum. Üzerimde emeği çoktur. Ibrahimovic'in Türkiye'de tuttuğu takımın renginde sarı var. Yarın bana 'sarı' demişsin diyecek... Bence bu kadarı yeterli. Güldüğüm için tuttuğu takımı anlarsınız zaten.


Galatasaray haberleri için tıklayın! 
Futboldaki son gelişmeler için tıklayın!  

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0