Mbaye Diagne: Şimdi Galatasaray'a dönüyorum.

Mbaye Diagne
Galatasaray'ın sezon başında Club Brugge'e kiraladığı ve Belçika'da sezonun tescil edilmesinin ardından takıma geri dönecek olan Mbaye Diagne, geleceğiyle ilgili açıklamalarda bulundu. Senegalli forvet Galatasaray'a döndüğünü söyledi. 

Mbaye Diagne'nin açıklamaları şu şekilde: 
Club Brugge'de işler istediğim gibi gitmedi ancak Türkiye'ye 'şampiyon' ünvanıyla dönüyorum. Futbolda işler her zaman istediğiniz gibi gitmeyebilir. Ancak şimdi en iyi şekilde devam edebileceğimi düşünüyorum. Philippe Clement ile kötü bir ilişkimiz oldu. Bu yıl Şampiyonlar Ligi'nde oynama fırsatım oldu, bu benim hayalimdi. Şampiyonlar Ligi'nde oynadığım için mutluyum. Tabii bu arenada tüm maçlarda oynamak daha başka bir şey. Şimdi Galatasaray'a dönüyorum çünkü 2023'e kadar sözleşmem var. Sonra neler olacak göreceğiz. Türkiye'de ligin bitmesini beklemek zorundayım ve sonra ne yapabileceğimizi göreceğiz. İtalya'da oynadım, oradaki futbolcu beğendim ve İtalyan futbolunu gerçekten seviyorum. İtalya futbola ilk başladığım yer ve ilk profesyonel sözleşmemi orada imzaladım. Belki bir gün geri dönme şansım olacak. İtalyan Ligi güzel ama fazlasıyla zor. Club Brugge olarak şampiyonluğu haklı olarak elde ettik, lig devam etse bile şampiyon olacaktık. Takıma fazlasıyla katkı sağladım. Koronavirüs salgını nedeniyle ligler durdu ama şampiyonluktan emindik. Club Brugge'ün şampiyon ilan edilmesinden iki sonra oradan ayrıldım.Arka arkaya iki sezon şampiyonluk yaşadığım için mutluyum. Önce Galatasaray ile sonra da Club Brugge şampiyonluk harika.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0