Onyekuru'dan şok çıkış: Kalmak istiyorum!

Galatasaray'da yeni sezonun transfer döneminde gündemin ilk sırasında hiç kuşkusuz Henry Onyekuru olacak. Teknik direktör Fatih Terim'in kadrosunda tutmak istediği Nijeryalı yıldız oyuncu için Olympiakos transfer teklifinde bulunurken, Monaco'ya dönmek istemeyen Onyekuru menajeriyle yaptığı görüşmede Galatasaray'da kalmak istediğini belirterek şok bir çıkış yaptı.

Hürriyet gazetesinde yer alan habere göre; devre arasında kiralık geldiği Galatasaray'da yıldızını yeniden parlatan ve sezon sonu sözleşmesi sona erecek olan Henry Onyekuru’da çarpıcı gelişmeler yaşandı. Yunan ekibi Olympiakos, Nijeryalı futbolcunun bonservisini elinde tutan Monaco ile temasa geçerek, satın alma opsiyonlu olarak kiralamak istediğini bildirdi. Ancak Olympiakos’un bu transfer hamlesine ilk tepki Onyekuru’dan geldi.

Nijeryalı oyuncu transferle ilgili olarak menajeri William D’Avila ile görüşerek, Galatasaray’da kalmak istediğini söyledi. Sarı kırmızılı kulüpte sürekli oynadığına dikkat çeken Onyekuru, “Geçen yıl da Galatasaray’da kalmak istedim ancak o zamanki kulübüm Everton beni Monaco’ya satmıştı. Monaco’da neredeyse hiç oynayamadım. Aynı hüsranı bir daha yaşamak istemiyorum.” dedi. Teknik direktör Fatih Terim’in ise konuyla ilgili olarak, yönetime “Ne şekilde olursa olsun, Onyekuru’nun takımda kalmasını istiyorum.” dediği belirtildi.

Galatasaray haberleri için tıklayın! 
Futboldaki son gelişmeler için tıklayın!

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0