Galatasaray, Brock Motum'u istiyor!

Brock Motum
Gelecek sezon için kısa rotasyonunu  Barış Ermiş, Alex Hamilton, RJ Hunter ve Darly Macon gibi isimlerle tamamlayan Galatasaray Doğa Sigorta'da gözler uzun transferine döndü. Zach Hankins'i kadrosuna katmaya yakın olan Galatasaray'da 4 numarada ise hedef Brock Motum'u transfer etmek. 

Sportando’dan Emiliano Carchia’nın aktardığı bilgilere göre dört numara arayışlarını sürdüren Galatasaray Doğa Sigorta, dört numara transferi için ilk hedef olarak Avustralyalı oyuncu Brock Motum’u belirledi. Habere göre, Avustralyalı oyuncu NBL’e gitmeyi düşünse de Galatasaray kendisine ilk 5 oyuncusu olarak bir teklif yaptı ve takıma katmak için girişimlerini sürdürüyor. 

2018-2019 sezonunda ülkemizde Anadolu Efes forması giyen Brock Motum, EuroLeague'de 35 maçta 6.5 sayı, 1.8 ribaund ve 0.4 asist istatistikleriyle oynamıştı. Geçtiğimiz sezonu Valencia Basket’te forma giyen Motum, toplamda 40 maça çıkmıştı ve maç başına 12.6 dakika parkede kalarak 5.9 sayı, 1.6 ribaund ortalamalarıyla mücadele etmişti. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0