Cansu Köksal: Galatasaray'da kaptan olmak büyük bir onur!

Galatasaray kadın basketbol takımının
sezon başında kadrosuna kattığı Cansu Köksal, bu sezon takım kaptanlığına getirilirken genç oyuncu kısa süren ayrılığın ardından yeniden Galatasaray'a gelmenin büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu açıkladı. DHA'a özel bir röportaj veren milli yıldızımız, takım olarak tüm kulvarlarda başarılı olmak için taraftarı gururlandıracak, mücadeleci bir takım olacaklarını belirtti.

GALATASARAY'DA KAPTAN OLMAK BÜYÜK BİR ONUR

Böylesine büyük bir sorumluluğu Galatasaray gibi bir kulüpte elde etmek, hem çok büyük bir onur, hem de apayrı bir heyecan kaynağı. Galatasaray kaptanları spor tarihinde çok özel ve sembolik yere sahiptir. Galatasaray; her zaman başarıları, taraftarı ve kültürüyle, bir sporcunun içindeki liderlik vasıflarını keşfetmesi ve sergilemesi için çok büyük bir fırsat sunmuştur. Elde ettiğim fırsatın değerini biliyorum ve layık olabilmek için var gücümle çalışacağım. İyi bir liderliğin, tecrübe kadar, özgün olmaktan da geçtiğine inanıyorum. Ben hata yapmaktan korkmayan ve yeni deneyimlere açık biriyim. Deneyimleyeceğim ve öğreneceğim çok şey var, ama şunu çok net söyleyebilirim. Kaptanlık görevimi de kendim olmaktan vazgeçmeden yerine getireceğim. Genç yaşta bu gibi (yurtdışında forma giymek) deneyimler, insanı daha hızlı olgunlaştırıyor, kendi kararlarını vermeyi ve sorumluluk almayı öğretiyor. Ben de Fransa'dan takım içinde daha fazla sorumluluk alma hevesinde bir sporcu olarak döndüm. Güzel bir zamanlama olduğunu söyleyebilirim. Taraftarlarımız fiziken yanımızda olamasalar da, kalplerimizin bir attığını biliyoruz. Her ne olursa olsun, adanmışlığımızdan şüphe etmesinler.

YUVAMA GERİ DÖNMEK BÜYÜK BİR MOTİVASYON

Her sporcu gibi ben de ilk başlarda alışık olduğum tempodan çıkınca biraz zorlandım. İşin ucunu sıkı tutmam gerekiyordu, sonuçta Galatasaray'a imza atmıştım. Yuvama geri dönüyordum, bu benim için çok büyük bir motivasyon oldu. Takım antrenmanı yapamasam da, her an geri dönecekmiş gibi bireysel hazırlıklar yaptım. Fitness programlarını aksatmadım. Normalleşme dönemi başlar başlamaz, bireysel antrenörüm ile özel olarak çalışmaya başladık. Takım antrenmanları başlayınca biraz bocalama dönemi yaşadık elbette, yeni kurulan bir takımız. Temaslı bir spor sonuçta, çok yoğun önlemler altındaydık ve biraz tedirgindik. Yine de hızlı adapte olduğuma inanıyorum.

GALATASARAY İÇİN HEDEF HER ZAMAN BAŞARIDIR

Hem lig ve Avrupa'da başarılar elde etmiş bir kulüp olarak yine hedef orası. Alışılmışın dışında bir sezon olacak, ama her takım için öyle olacak. Yani bu arkasına sığınabileceğimiz bir bahane değil. Bir kere bahanelere sığınmaya başlarsak sonu gelmez. Böylesine zor dönemler, çok büyük fırsatlar barındırır. Bu fırsatları değerlendireceğiz. Galatasaray kulübü, koşullar ne kadar zor olursa olsun, hedefi hep en üste koymak zorundadır. Göğsümüzde bu armayı taşımanın bedeli de, taraftarımızın beklentisi de budur

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0