Fatih Öztürk: Bu gece bütün duyguları yaşadım!

Ziraat Türkiye Kupası
'nda deplasmanda Yeni Malatyaspor karşısında penaltılarla turlayan Galatasaray'da kaleci Fatih Öztürk geceye damgasını vurdu.. Mücadelenin uzatma devresinde hatalı bir gol yiyen tecrübeli kaleci, penaltı atışlarında 2 kurtarış yaparak takımını çeyrek finale taşıdı. Gecenin en çok konuşulan ismi olan Fatih Öztürk karşılaşma sonrasında açıklamalarda bulundu..

Bu gece bütün duyguları yaşadım. Yapmamam gereken bir hata yaptım. Uzatmalar gerçekten çok farklı geçti benim için. Bitti dediğim anda Luyindama’ya teşekkür ederim tekrar hayata döndürdü bizi. Özellikle de beni hayata döndürdü. Maç berabere bittikten sonra Fatih hocayla konuştum. Ona da çok teşekkür ederim. Güçlü yapısıyla gelip benimle konuştuğunda kendinden çok emindi. "Çıkaracaksın bizi, bu maçın hikayesini sen yazıyorsun" dedi. Bir sorun olmayacak kurtarıp yolumuza devam edeceğiz dedi. Onun güçlü konuşması beni tekrardan diriltti. Gerekeni yaptım çok mutluyum. Mağlubiyete sebep olabilecektim, bir anda film başa sarıldı ve tekrar bir film yazıldı. Penaltıların bir hazırlığı yoktur o an tamamen psikolojiktir. Doğru yeri seçmektir, doğru zamanda gidip doğru şiddette topu yakalayabilmektir. O adımlamayı, o frekansı yakalayabilmektir. Yetenek değildir yani bu, o anki şartlardır. Aynı şekilde Malatya’nın kalecisi de bunu bugün yapabilirdi. Şans ya da o anki etkenler, hissettikleriniz önemli. Maç berabere bittiğinde o duygu yükü biraz daha gitti benden. Penaltılarda Fatih hocayla konuştuktan sonra güçlendim. Hepimiz biliyorduk zaten bu işin bittiğini..

Galatasaray'ın Süper Lig'de Gençlerbirliği karşısında aldığı galibiyetin analizi taktik masaı üzerinde Maraton'ın yeni bölümünde yapıldı. İzlemeyi ve kanalımıza abone olmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0