Christian Luyindama: Zor bir sakatlık dönemi geçirdim!

Süper Lig'de evinde ağırladığı Kasımpaşa karşısında son dakikalarda bulduğu golle sahadan 3 puanla ayrılan Galatasaray'da maçın ardından Christian Luyindama açıklamalarda bulundu. Uzun bir aradan sonra ilk 11'de görev yapan Kongolu savunmacı, eski performansına ulaşmak için zamana ihtiyacı olduğunu dile getirdi. 

Çok zor koşullar altında oynadık. Bizim için önemli olan buradan galibiyetle ayrılmaktı ve bunu başardığımız için mutluyuz. Zor bir sakatlık dönemi geçirdim, bu nedenle de en iyi performansımı sergileyemedim. En iyi performansımı yeniden sergilemek için tüm çalışmalarımı elimden gelen en iyi şekilde yapıyorum. Sanırım 3-4 maç üst üste oynarsam eski seviyelerime geleceğimi düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0