Mustafa Cengiz: Bizi ibra etmeyecekler!

Ara transfer döneminde kadrosuna 5 yeni isim katan Galatasaray'da imza töreni bugün yapıldı. İmza töreninde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan başkan Mustafa Cengiz, sezon sonunda gerçekleşecek olan Mali Genel Kurul ve Olağan Seçimli Genel Kurul için çarpıcı açıklamalarda bulundu. Cengiz, camia içerisinde bazı hareketlerin olduğunu ve ibra edilmeyeceklerini açıkladı. 

Fatih Terim'in sezon sonunda kontratının sona ereceği ve sözleşmesindeki opsiyonu hakkında basın mensupları tarafından gelen soruya Mustafa Cengiz şu şekilde yanıt verdi. 

Galatasaray yenildiği zaman gülenler var, Fenerbahçe'yi yendiğimiz için üzülen bazı Galatasaraylılar var. Bizzat biliyorum. Haziran ayında burada olur muyuz, sanmıyorum. Bizi ibra etmeyecekler, bunun için aylardır çalışıyorlar, kulisler yapıyorlar ama ibrasızlık bizim alnımıza yazılan altın madalya olur. Alnımız açık. Biz devam edersek, ki etmeyeceğiz gibi gözüküyor. Ne yalanlar, ne kurgular.. Başkası adına utanıyorum. Opsiyonu koydurtan Fatih hocamız; 2+3! Biz Haziran'da olmayabiliriz, öyle de gözüküyor. Bunun ibra ile de bir alakasız yok! Ben insan olmayana, ağzı şer olana cevap bile vermem. Bir takım kurul başkanları var, bunlar yapıyor. Bize üzenler, dost görünenlerin gülmeleri. Fenerbahçe galibiyetine bile üzülen Galatasaraylılar var, bunları günü geldiği zaman açıklayacağım Ben başkan olduğum gün Fatih hocamız beni aradı ve "Başkanım, ekibimle birlikte hemen görevi bırakabilirim." dedi, asla dedim. Hocayı zaten bizim yüzümüzden oraya getirdiler, ben de kendisiyle çalışmak istiyordum. Bunu da söyledim. Hocam sözleşmesine kendisi 2+3'ü koydu, öyle değerli bir adamdır, öyle asildir. 

FCN Blog Youtube kanalında her hafta yayınlanan kendine has konsept programı Maraton'un yeni bölümünde gündem hiç kuşkusuz Fenerbahçe - Galatasaray derbisiydi.. Buraya tıklayarak kanalımıza abone olabilir ve bizlere destek verebilirsiniz! 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0