Olimpiu Morutan: Galatasaray'ın geçmişini yakından biliyorum.


Galatasaray
'ın yeni transferi Olimpiu Morutan, 5 yıllık imza atmasının ardından GS TV'ye konuştu. Elinden geleni yapacağına dair taraftarlara söz veren Morutan, Türkiye'nin en büyük kulübüne geldiği için çok mutlu olduğunu da ifade etti. 

Olimpiu Morutan'ın açıklamaları şu şekilde:

"Sıcak karşılama beni çok mutlu etti. Türkiye'nin en büyük kulübüne geldiğim için çok mutluyum. Galatasaray'ın geçmişini, tarihini, hangi büyük oyuncuların burada oynadığını çok yakından biliyorum.

Taraftara da söz veriyorum. En yüksek seviyede mücadele edip elimden gelenin en iyisini ortaya koyacağım. Galatasaray taraftarını yakından tanıyorum ve biliyorum. 50 bin ateşli taraftar önünde oynamak için sabırsızlanıyorum" 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0