Berkan Kutlu: Atmosferden etkilenmemeye çalıştım..

UEFA Avrupa Ligi'nde grubunun ikinci maçında Marsilya deplasmanından golsüz eşitlikle ayrılarak liderliğini sürdüren Galatasaray'da karşılaşma sonrasında Berkan Kutlu açıklamalarda bulundu. Kariyerinde ilk kez Velodrome gibi zorlu bir atmosferde oynadığını belirten Kutlu, takım olarak iyi mücadele ettiklerini belirtti. Berkan Kutlu'nun açıklamalarının tamamı şu şekilde..

Öncelikle takım arkadaşlarımı mücadelelerinden ötürü çok tebrik ediyorum. Çok koştuk, mücadele ettik. Alan kapattık. Teknik olarak hocamızın dediği gibi daha az top kaybıyla daha iyi işler yapabilirdik. Ben de daha az top kaybı yapabilirdim. Koşu mesafesi ile ilgili çok konuşmaya gerek yok. Orada bir görevim vardı ve bunu en iyi şekilde yapmaya çalıştım. Lazio maçında kazandığımız için çok mutluyduk, buradan bir puan aldığımız için de mutluyuz. Çünkü burada oynamak kolay değil. Genç bir takımımız var. Benim böyle atmosferlerde oynadığım ilk maç ve ilk deneyim. Atmosferden etkilenmemeye çalıştım. Taraftar olayları çıkınca oyun soğudu, durdu. Oyun durana kadar bizim üstünlüğümüz vardı. Bu tecrübelerle takım olarak daha da ileriye gideceğimizi düşünüyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0