Melo Trimble: Basketbol oynamaktan keyif alıyoruz


Galatasaray NEF, Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde E Grubu ilk maçında ERA Nymburk'u konuk etti. Sinan Erdem Spor Salonu'nda oynanan maçı Yenilmez Armada taraftarının desteğiyle 101-85 gibi farklı bir skorla kazanmayı başardı ve gruplara galibiyetle başladı. Karşılaşmada 33 sayıyla oynayarak inanılmaz bir performansa imza atan Melo Trimble maçın ardından konuştu.

Melo Trimble’nin sözleri şu şekilde:

“Bugün evimizde oynadığımız bir maçtı. İyi bir performans gösterdiğimiz için çok mutluyum. Burada bench’in hakkını vermek istiyorum. Bugün bize çok büyük enerji verdi kenardan gelen oyuncular. Her şey buradan başlıyor. Takım olarak çok iyi bir galibiyet aldığımızı düşünüyorum.

Şutum üzerinde özel çalışmalar yapıyorum ancak bugünkü performansımın altında özgüven yatıyor.”

Yaşadığı sakatlık hakkında da konuşan başarılı oyuncu, “Yaz dönemindeki sakatlığımın ardından sahaya dönebilmek için çok sabırsızlanıyordum. Kulüp o dönem daha sakin kalmayı tercih etti ki bu doğru olandı. Bu olayı %100’üme dönmek veya herhangi bir oran vermek üzerine bakmıyorum.Sadece basketbol oynuyoruz. Basketbol oynamaktan keyif alıyoruz ve bunu yapmaya çalışıyoruz.” sözlerini söyledi.

Kaynak: Eurohoops.


Galatasaray futbol takımının Çaykur Rizespor galibiyeti, Ali Palabıyık'ın skandal yönetimi ve daha fazlası Eski Açık'ın yeni bölümünde konuşuldu. İzlemeyi unutmayın!

 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0