Kerem Aktürkoğlu: Galibiyete çok ihtiyacımız vardı..

Süper Lig'de uzun süren galibiyet hasretini Antalyaspor karşısında aldığı 2-0'lık galibiyetle noktalayan Galatasaray'da günün yıldızlarından Kerem Aktürkoğlu açıklamalarda bulundu. Karşılaşmada 1 gol - 1 asistle yıldızlaşan 23 yaşındaki milli oyuncu, Harry Potter'dan alıntı yaptığı gol sevincine de açıklık getirdi. 

Gol gerçekten anlamlıydı; ama asıl anlamlı olan bugünkü galibiyetti. Çok ihtiyacımız vardı. Ligde zor zamanlar geçiriyorduk. iyi oynuyorduk, pozisyonlara giriyorduk ama bir türlü topu kaleye sokamıyorduk. Bugün ilk yarıyı 1-0 kapatmamız çok önemliydi. İkinci yarıya biraz daha rahat çıkabilmemizi sağladı. Gole gelecek olursak, uzaktan şans yakaladığım zaman denemek istiyorum. İlk yarı da vurmayı düşündüğüm bir anda rakip önüme geçmişti ama ikinci yarı pozisyonu buldum. Ayağıma oturdu ve güzel bir gol oldu. Sağ olsunlar öyle bir benzetme (Harry Potter x Kerem Aktürkoğlu) başlattılar. Ben de Harry Potter’ı çok seviyorum. Filmlerini izledim, kitaplarını okudum. Bu gol sevincini düşünüyorduk. Bugüne kısmetmiş. Bugün de güzel golden sonra güzel bir sevincin olduğunu düşünüyorum. Golü kendimle özdeşleştirmek istedim. Bakalım bundan sonra belki aynı şeyler devam eder.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0