Kerem'in sözleşmesi resmen uzatıldı!

Galatasaray'da bu sezon gösterdiği performansla Avrupa kulüplerinin ilgisini çeken Kerem Aktürkoğlu hakkında son dönemde uzun süredir gündemi meşgul eden sözleşme konusu resmiyet kazandı. 23 yaşındaki milli oyuncunun sözleşmesi 2026 yılına kadar uzatılırken, kulüpten yapılan açıklamada mali konulara dair bilgi verilmedi. 

Galatasaray ile olan sözleşmesini uzattığı için mutlu olduğunu dile getiren Kerem, kulüp kanalına yaptığı açıklamalarda “Öncelikle çok mutluyum. İki taraf için de zaten bir soru işareti yoktu en başından beri. Uzun yıllar Galatasaray’a hizmet etmek istiyorum. Fatih hocama da teşekkür ediyorum. İlk günden beri inandığı, güvendiği ve şans verdiği için. Ben de elimden gelen her şeyi sahada vermek istiyorum. Uzun yıllar boyunca Galatasaray’a en güzel şekilde katkı verip şampiyonluklar yaşamak istiyorum.” ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0