Erick Pulgar: Galatasaray'ı olduğu yerden çıkartmalıyız..

Ara transfer döneminde Galatasaray'a kiralık olarak katılan ancak geride kalan 2 maçta çok az süre alan Erick Pulgar açıklamalarda bulundu. Şilili orta saha oyuncusu Galatasaray TV'e yaptığı açıklamada ilk 11'de oynamak istediğini ve takımın zorluk yaşadığı konularda yardımcı olabileceğini belirtirken; sezon sonunda kararını vereceğini söyledi. Pulgar'ın açıklamalarının tamamı şu şekilde..

TRANSFER SÜRECİ
Galatasaray’ın ismini duymuştum tabii ki. Türkiye’de önemli bir takım olduğunu biliyordum. O sırada milli takımdaydım Şili’deydim. Kış döneminde teklif geldiğinde menajerim "Galatasaray'da bir fırsat çıktı. İlgilenir misin?" dedi. Ben de "Tabii ki ilgilenirim." dedim. Takım arkadaşlarım beni çok iyi karşıladı. Sıcak bir karşılama oldu. Güney Amerikalı oyuncuların olması da bu konuda bir avantaj oldu ve hemen aralarına alarak kaynaşmamı sağladılar. Kısa sürede takımla hemen entegre oldum. 

İLK 11'DE OYNAMAK İSTİYORUM
İlk önce as oyuncu olarak ilk 11’de oyuna başlamak istiyorum. Benim belli özelliklerim var tabii ki. Çıktığım bu maçlarda da özelliklerimi göstererek takımın bu konudaki eksikliklerini kapatabileceğimi, onları daha da iyi yapabileceğimi düşünüyorum. Şu anda olduğumuz durumdan çıkarabilecek özellikler. Ben hızlı bir oyuncuyum, onun dışında pozisyonel oynuyorum. Oynadığım oyun sayesinde takıma yardımcı olacağıma inanıyorum. Öncelikle ilk amacım Galatasaray’ı olduğu yerden yükseltmek. Mayıs’ta dönmem gerekiyor İtalya’ya. Burada Galatasaray ile İstanbul’da neler yaptığıma bakıp sezon sonuna doğru karar vermekte fayda var diye düşünüyorum.

TARAFTAR BANA ADRENALİN YÜKLÜYOR
Galatasaray güzel sahaları ve tesisleri olan bir kulüp. Antrenmanlarının da yüksek kalitede olduğuna inanıyorum. Antrenmanlarım da güzel geçiyor. Fizik olarak kendimi iyi hissediyorum buradaki çalışmalardan sonra. Maça göre bilgi veriyorlar, bizi güzel hazırlıyorlar. Maça kazanmak için çıktığımızı verilen bilgilerden de anlıyoruz. Herkesin amacı birlikte başarmak. İlk maçta oyuna sonradan dahil oldum. Stada girdiğim zaman taraftarların tepkilerinden çok adrenalin hissettim. Güzel bir destek olduğunu düşünüyorum. 90 dakika boyunca hiç susmamaları, sürekli arkamda bir destek oldu. Sürekli koşma isteği duydum ve bu maçı kazanmamız lazım hissiyle oynadım. Dışarıda ben sakin görünüyorum ama sahaya çıktığım zaman farklı bir insan oluyorum. Galatasaray formasını giyiyorum, sahaya çıkıyorum ve taraftarların desteğiyle hakikaten adrenalin dolu oluyorum. Bir anda sahaya çıkınca farklı bir insan oluyor oyuncu. Isınma sırasında taraftarlar çağırıyorlar selamla bizi diye. Evdeyken de bakmıştım videolarına Galatasaray’ın taraftarları ne yapıyor diye. Ben de çekinerek gittim üçlü hareketleri yaptım. İsmimi duyduğum anda hatta onlar çağırmadan bile gidebilirim artık.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0