Utangaç ama savaşçı..

Galatasaray'ın ara transfer döneminde Fiorentina'dan kiralık olarak kadrosuna kattığı Erick Pulgar, takımla birlikte çalışmalara başlarken 28 yaşındaki oyuncunun saha içi profili merak edilen konuların başında geliyor. Şilili oyuncunun hem üvey babası hem de ilk antrenörü olan Pablo Araya, yıldız oyuncuyu Şili basınına anlatırken saha içerisinde mücadeleden asla kaçmadığının ve aidiyetinin yüksek olduğunu belirtti.

28 yaşındaki oyuncunun küçüklüğünden beri futbol oynamayı çok sevdiğinin altını çizen Araya açıklamalarını "Onu çok disiplinli bir şekilde yetiştirdim. Ben onun babasıyım ve onun antrenörüydüm. Erick her zaman kişiliğe sahipti. Utangaç bir insan ama sahada her şeyiyle oynuyor. Onun olduğu yere geleceğini hayal ettiğimi söyleyemem. Nasıl oynadığı beni şaşırtmıyor. Annesiyle, Erick bir yaş üç aylıkken tanıştım. Ben onun babasıyım ve öyle olduğum için değil, varoluş biçimimi değiştireceğim. Toplu taşıma üzerinde çalışmaya devam ediyorum, durmadım. Erick'in bu alçakgönüllülüğü sürdürmesini, köklerini unutmamasını seviyorum. O oynamadan önce öğlen saatlerinde oğluma bir mesaj gönderiyorum. Ona bir ses kaydı gönderiyorum ve yazıyorum. Bu bizim rutinimiz. Bazen o Avrupa'dayken programımızı zorlaştırıyor." ifadelerine yer verdi. 

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0