Dee Bost: Kimseden korkmuyoruz!

Anadolu Efes karşısında yarı final serisinin dördüncü maçını kazanarak seriyi 2-2'lik eşitliğe getiren ve beşinci maça taşıyan Galatasaray NEF'te karşılaşmanın ardından Dee Bost yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu. 

Bu galibiyete ihtiyacımız vardı. Büyük taraftarımız önünde buna ihtiyacımız vardı. Anadolu Efes, bu sezonun son EuroLeague şampiyonu ama biz kimseden çekinmiyoruz ve şimdi beşinci maça gidiyoruz. Çok büyük oyuncuları var ama biz savaştık. Bir sonraki maç bir savaş, bir kavga olacak. Ben olabildiğince tam performansımla oynuyorum ve sahada savaşıyorum. Ben buyum ve takımıma bu şekilde katkı vermek istiyorum.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0