Mauro Icardi: Hakemlerin bize karşı hatalarını anlamıyorum!

Süper Lig'de evinde ağırladığı Alanyaspor karşısında sahadan 2-2'lik beraberlikle ayrılan Galatasaray'da karşılaşmanın ardından Mauro Icardi açıklamalarda bulundu. İlk yarım saatlik bölüme 1 gol - 1 asist sığdıran Arjantinli yıldız, maçın hakeminin verdiği kararların skora direkt etki ettiğini belirtirken üst üste yapılan hakem hatalarını anlayamadığını belirtti. 

Maça çok iyi başladığımızı düşünüyorum. Baştan golleri bulduk. Hocamızın istediği şekilde oynuyorduk. İlk yarının 30.dakikasında hakem hatası diyebileceğim bir karardan dolayı takımın ve oyunun kontrolü elimizden çıktı. 10 kişiyle 60 dakikayı oynamak da kolay değil. Geçtiğimiz haftalarda da böyle şeyler yaşamıştık. Neden sürekli hakemler bize karşı hata yapıyorlar bunu anlamıyoruz. Her antrenmanda elimden geleni veriyorum, maçlarda da aynı şekilde. Hocamın da güvenine sahibim. Her maçta takımıma da yardımcı olmaya çalışıyorum. Bir takım oyuncusu olmaya çalışıyorum. Her zaman en iyisini yapmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0