Beknaz Almazbekov: Galatasaray'da oynamak hayalim!

2017 yılında Galatasaray altyapısına giren ve gösterdiği performansla dikkatleri üzerine çeken Beknaz Almazbekov son dönemde taraftarların en çok merak ettiği isimlerin başında geliyor. Kırgızistan doğumlu olan ve 16 yaşından beri Kırgız milli takımında forma giyen genç oyuncu Transfermarkt'a verdiği özel röportajda Galatasaray'daki planlarından milli takım tercihine kadar geniş kapsamlı açıklamalarda bulundu.

GALATASARAY'DA OYNAMAK İSTİYORUM
Türkiye'de yabancı oyuncu olarak oynamak zor, ama ben Galatasaray için oynamak istiyorum. Forma için savaşmayı seviyorum, bu benim karakterimde var. Galatasaray'daki geleceğimi olumlu görüyorum. Çünkü kendime inanıyorum. Galatasaray, benim için Avrupa kariyerimde bir başlangıç. Eğer hazır olmadığım için kadroya giremezsem, o zaman tecrübe kazanmak için ligin diğer takımlarında kiralık olarak oynamaya çalışacağım. Benim için önemli olan, güçlü olan yönlerimi daha da güçlü yapmak. Öncelikle her şeyden önce disiplin çok önemli, yeteneğiniz varsa da modern futbolda bu tek başına yeterli olmayacak. Sadece sahada değil, normal günlük yaşamda da kendi kişisel gelişmemize değer vermeliyiz. Hayal ederseniz, hedeflediğiniz şeye ulaşmak için elinizden gelen her şeyi yapacaksınız. 

MİLLİ TAKIM TERCİHİ
Bunlar sadece söylentiden ibaret. Kırgız Milli Takımı'nda oynamak benim için her şeyden önemli, nokta. Kırgızistan'ı seçmek benim için zor olmadı, çünkü bu ülkede doğdum ve büyüdüm. Her zaman Kırgızistan Milli Takımı için oynamayı hayal ettim. Bu benim için bir sorumluluk ve onurdur. Hatta bir gün Kırgızistan Milli Takımı ile Dünya Kupası'na katılabileceğimi umuyorum.

EDİTÖR NOTU
17 yaşındaki genç oyuncu, Galatasaray'ın A takımı ile antrenmanlara çıkıyor ve takımdaki uyumu yakalamış durumda. Almazbekov, U19 Takımı'nda da değişmez isimlerinden biri olmayı da başardı. Ayrıca Kırgız oyuncu, en son geçtiğimiz aylarda UEFA Gençlik Ligi'ndeki ilk maçında iki gol birden atarak maça damga vurmuştu. Sol kanat oyuncusu, sahadaki hızı, sert şutları ve top sürmesi ile ön plana çıkıyor. Beknaz'ın oyunculuk özelliği ise Wesley Sneijder ve Eden Hazard'ı andırıyor. 17 yaşındaki genç oyuncu zorluklardan korkmuyor ve durmaya da pek niyeti yok. Almazbekov, Kırgızistan Milli Takımı formasını giymesi ile birlikte artık Süper Lig'de yabancı futbolcu statüsünde oynayacak ve kadroya girmek için daha fazla mücadele etmesi gerekecek. Beknaz bu meydan okuma için şimdiden hazır olduğunu söylüyor. Beknaz, oyun tarzına uygun olan İngiltere Premier League ya da İtalya Serie A'da oynamayı hayal ediyor. Genç yetenek, bir gün Liverpool veya Chelsea'de forma giymek istiyor. Ancak bunun için kendi deyimiyle futbol becerilerini daha da geliştirmesi gerekiyor. Ama genç yetenek şimdiden zihinsel olarak olgunlaşmış ve yeteneklerine de güveniyor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0