Berkan Kutlu: Torreira için kazandık!

Süper Lig'de evinde oynadığı Ankaragücü karşılaşmasından 3 puanla ayrılarak liderliğini sürdüren Galatasaray'da karşılaşmanın ardından günün başarılı ismi Berkan Kutlu açıklamalarda bulundu. Maçın başında yedikleri gole çabuk cevap verdiklerini ve takım olarak iyi bir mücadele ortaya koyduklarını belirten Berkan, hakkındaki eleştirilere de cevap verdi.

Lucas’ın ailevi problemleri için hepimiz bugün bu maçı onun için oynadık. Çok zor bir dönemden geçiyor ve biz bir takımız. Takımdan bir birey böyle bir şey yaşadığında onun için daha da motive olduk. Gomis de zaten gol sevincinde gösterdi. Onun anneannesi için başsağlığı diliyorum. Dualarımız onunla. Biraz saçma bir gol yedik. Çok iyi mücadele ettik ve geri dönmeyi başardık. İyi savaştık, çok mutluyuz. Sırada derbi var. Ben çalışmaya devam ediyorum. Kötü dönemde de iyi dönemde de ne olduğumu biliyorum, kendimi geliştirmeye çalışıyorum her gün. İyi konuşuyorlarsa sağ olsunlar, kötü konuşuyorlarsa da canları sağ olsun.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0