Bafetimbi Gomis'ten şaşırtan tepki!

Süper Lig'de şampiyonluğa yürüyen Galatasaray, ligin 31.haftasında evinde ağırladığı Karagümrük karşısında sahadan 3-3'lük beraberlikle ayrılırken, karşılaşma sonrasında teknik direktör Okan Buruk'un yaptığı açıklama dikkat çekti. Buruk, hafta içerisinde Gomis'in kendisiyle görüşerek sezon sonuna kadar forma giymek istemediğini açıkladı. Fransız yıldız hakkında son sözü yönetim söyleyecek.

Galatasaray'ın evinde oynadığı Karagümrük maçı kadrosuna alınmayan Gomis ile ilgili kulüp başkanı Dursun Özbek ve teknik direktör Okan Buruk'tan açıklama geldi. Okan Buruk basın toplantısında yaptığı açıklamada "Aslında bugün santrfor opsiyonlarımızdan biri Gomis'ti. Perşembe günü antrenman öncesi bana geldi, bundan sonra oynamak istemediğini söyledi. Son oynadığımız Alanya maçındaki Icardi-Barış değişikliği onun kabul etmediği bir şeydi. Genel olarak daha az süre aldığı için bundan sonra Galatasaray forması giyip, oynamak istemediğini söyledi. Onu çok seven ve değer veren biri olarak, son 7 maçta ona ihtiyacımız olduğunu söyledim. Galatasaray içerisinde çok değerli olduğunu tekrar hatırlatmak istedim. Kendisi için bunun bir gurur meselesi olduğunu, bundan sonra oynamak istemediğini tekrar söyledi. Burada önemli olan Galatasaray Kulübü, forması. Taraftarlara olan sorumluluğumuz var. Bu, benim için çok büyük sürpriz oldu. Başkanımız da kendisi ile konuştu. Dün de bel ağrısı nedeniyle antrenmana çıkmadı. Bugün de onu burada oynatma şansımız olmadı. Kendisiyle ilgili kararı yönetimimiz verecek. Biz çok çaba sarf ettik. Bundan sonra oynamayacağını, son kararının bu olduğunu, bunun değişmeyeceğini söyledi." ifadelerini kullandı.

Karşılaşma sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan başkan Dursun Özbek, "Bafetimbi Gomis'i Türkiye'ye ben getirdim. Dünkü davranış biçimi kabul edilebilir değil. Galatasaray'ın bir profesyoneli, Galatasaray'a hizmet etmek durumundadır. Kendisiyle konuştum. Sahadaki patron Okan Hoca. O nasıl takdir ederse, herkes saygı duyacak. Zaten bizim takım öyle bir takım. Herkes, Okan Hoca'ya saygı gösteriyor. Bafe niye böyle yaptı, doğru pek hoş değildi. Yönetim Kurulu'nda bunu konuşacağız. Buradaki davranış biçimini kabul etmiyorum." açıklamasını yaptı.

Yaşanan bu gelişmelerin üzerine Gomis de kişisel hesabından bir açıklama yayınlarken, Galatasaray yönetimi sezon sonunda sözleşmesi bitecek olan 37 yaşındaki Fransız oyuncu hakkında karar vermek için Salı günü olağanüstü toplantı gerçekleştirecek. Toplantıdan çıkacak olan karar sonrasında Gomis'in geleceği belli olacak.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0