İddaa Şampiyonlar Ligi Özel...



İddaa Şampiyonlar Ligi Özel...


A Grubu


-------
527-Juventus-Bordeaux-21:45

Şampiyonlar Ligi A Grubu'nda İtalyan devi Juventus Fransa ekibi Bordeaux'u ağırlıyor.Deplasmanda konuk ekibin fazla bir şansı olacağını düşünmüyorum.Diego'suz Juventus 2 farklı kazanır.


Tahmin: 1-1.30



-------------
529-Maccabi Haifa-B.Munich-21:45

Lige iyi bir başlangıç yapamayan B.Munich 5 maçta 8 puan topladı.Ev sahibi ekip ise 3 maçta 9 puan toplayarak üst üst 3 maçınıda kazandı.Çekişmeli bir maç bizi bekliyor herhangi bir sürprize karşı gol seçeneğini oynamak daha mantıklı olur diye düşünüyorum.

Tahmin : Üst-1.45



B Grubu


------
523-Beşiktaş-M.United-21:45

Derbi maçında büyük darbe alan siyah-beyazlı ekip ingiliz devi Manu'yu konuk ediyor.Beşiktaş'ın bu grupta 3 veya 4 puan toplayabileceği düşüncesindeyim.Manu rahat kazanır.Üst oynamak daha mantıklı.

Tahmin: Üst-1.45



--------
532-Wolfsburg-Cska Moskova-21:45

Geçen senenin lig şampiyonu lige iyi bir başlangıç yapamadı.Konuk ekip ise 21 maçta 36 puan topladı.Wolfsburg elindeki kadroyu koruyarak Obafemi Martins gibi etkili ve süratlı bir golcüyü takviye ettiler.Konuk ekipte ise Vagner Love takımdan ayrıldı.Wolfsburg kazanır.

Tahmin: 1-1.65



C Grubu


------
531-Marseille-Milan-21:45

Beraberlik olmayacağını düşündüğüm maçta Marseille büyük sürpriz yaparak Milan'ı yıkabilir veya Şampiyonlar Ligi havasına bürünen Milan deplasmanda fark yaratabilir.

Tahmin: Üst-1.80


----
534-Zurich-Real Madrid-21:45

Kadro kalitesi öne çıkarak maçı kazanan taraf Real Madrid olacaktır.Riske girmek isteyenler 4-6 oynayabilir.

Tahmin: Üst-1.30



D Grubu

----------
522-Atletico Madrid-Apoel N.-21:45

İspanyol ekip saha ve seyirci avantajı ile kapalı bir oyun sergileyen Apoel'i yenecektir.Bu maçın Aguero ve Forlan'ın maçı olacağını düşünüyorum.

Tahmin: 1-1.65


-----
525-Chelsea-Porto-21:45

Premier Lig'e bomba gibi bir giriş yapan ingiliz devi Chelsea Stamford Bridge'de Portekiz ekibi Porto'yu ağırlıyor.Porto ligde 4 maçta 10 puan topladı.Drogba ve Anelka sahneye çıkarak Porto'yu avlayacaklardır.Ev sahibine verilen oran oynanmaya değmez.2-3 gol veya üst yazılabilir.


Tahmin: Üst-1.80


Bol Şans Dilerim. FCN Blog İddaa Editörü; Ali Can Duman

7 yorum:

  1. Bu kuponu komple oynayacağım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. @Adsız 22:45 ;

    Yalnız ben kupon vermedim sadece maçların tahminlerini yazdım hangisi kafanıza yatarsa onu oynarsınız :)


    Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Abi canlı skor tabelasıda yapında sahadanada girmeyelim artık :D
    Güzel incelemeler ancak ben bordo puanla döner diye düşünüyorum sağolun paylaşım icin :)

    YanıtlaSil
  4. @Groza ateş, bunaltı dram ! ;

    Canlı skoru şuan için düşünmüyoruz :)

    Juventus kendi sahasında puan vermez kanaatindeyim.

    Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Parayı kaldırabilirsek Marsilya- Milan maçından kaldırabiliriz. Milan'da pek iş yok ama avrupa maçlarında Milan'dan çekinirim. Marsilya'da iyi başladı. Hayırlısı artık. Teşekkürler

    Serkan

    YanıtlaSil
  6. @Adsız 12:38 ;

    Bende Marsilya'dan sürpriz bekliyorum ancak pato ve ronaldinho etkeni ortaya çıkarsa milan puan çıkartır.

    YanıtlaSil
  7. Hangi maclara banko diosun kardes?

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0