Aslantepe'de Son Vaziyet..

UEFA'dan denetleme kurulu geleceği için oyun alanını belirleyen çizgiler çizildi bugün Aslantepe'de.. Tribünlerin sahaya olan dikliği ve yakınlığını tartışmaya gerek yok sanırım.. NTVSpor, Maraton, NTV, Hürriyet, Milliyet gibi sözde tarafsız (!) basın organlarının bir kaç gün evel yaygara koparttığı koltuk arkası, taç çizgisi muhabbetide UEFA bu sene değişikliğe gittiğinden ötürü gerçekleşmedi. En konforlu, en rahat stat olarak tasarlandı Aslantepe Arena.. Kimse boşuna kafa yormasın, kıskançlık yapmasın!

4 yorum:

  1. içim bir tuhaf oldu.Sevindim stadımızın inşaasının devamını gördüğüme.

    YanıtlaSil
  2. Off off şuna bak. Gün gün takip ediyorum. Elimizde bebek gibi büyüyor resmen.. Fener maçlarını büyük bir nefretle bekliyorum.

    Emre Eurooğlu
    Bilica
    Lugano

    Ne olur kalın ulan seneye bu takımda.
    Ve Mümkünse Tuncay
    Lütfen geri dön..

    YanıtlaSil
  3. Rijkard kalirsa, 2010 sonunda Sportif AS ve Futbol AS birlesirse, Mecidiyeköy, Riva, Florya ve Büyükcekmece Projeleri hayata gecerse ilk 11de messi ayari bir futbolcu olacaktir :) yeni bir döneme giriyoruz 2010lar bizim olacak 2010dan sonraki yillar Türk futbolunun ve özelikle Galatasarayin Avrupada ilk 10a girecegi ve Efsanelesecegi bir dönem olacak insallah... belki abartiyorum ama Baskanin bir konusmasini dinlemistim basa gelmeden önce ve kuru hesapa göre 1milyar Euro gibi taze gelir elde edilecekti 6sene icinde! Taraftar kartlar ve öbür projeler haric!

    Bilmiyorum ne kadar dogru ama gercekten adam akili projeleri gerceklestirirsek ve taraftarinda kombine aldigin varsayarsak gercekten su gelecek 10 yil icinde bir Bayern, bir Inter veya Chelsea ayarinda efsanelesebiliriz. Bakin Barcelona, Manu, Juventus, Madridi saymiyorum bunlar gibi olabilmek icin 40-50 sene herzaman avrupada söz sahibi olmaliyiz... Insallah en kisa zamanda biter ve güzel bir acilis yapilir :)

    YanıtlaSil
  4. fenerle falan işim olmaz.Onlarla uğraşacak kadar küçülmedik.Kendimizi kıyas yapacağımız başka alanlar muvcut.Ben Avrupa'nın en iyi stadlarından birine sahip olacağımız için mutluyum, gururluyum

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0