Yeter be Rıdvan..


Haftalardır susuyorum, susuyorum ama sonunda dayanamadım yazmaya karar verdim. Bilindiği üzere Fenerbahçe'nin efsane isimlerinden birisi olan Rıdvan Dilmen bir spor programı yapıyor. Beşiktaşlılığı ile bilinen Güntekin Onay'la birlikte NTVSpor kanalında spor programı yapan bu arkadaşın görevi maçları analiz etmek mi, yoksa Galatasaray'a dolaylı yoldan laf sokmaya çalışmak mı haftalardır çözebilmiş değilim. Elbet sizlerinde dikkatini çekmiştir, özellikle son 3 haftadır nedendir bilinmez sallıyorda, sallıyor. Özellikle transfer döneminde aldığımız her oyuncu hakkında abuk sabuk konuşan, saçma sapan ithamlarda bulunan ve anlamsız kıyaslamalara giren bu arkadaşa birilerinin dur demesi gerekiyor artık. Daha evel Rijkaard'a, Neeskens'e salladığı bile olmuştu orası ayrı muamma zaten. Peki ne yaptı veya ne dedi bu arkadaş? Hemen hatırlatalım sizlere;

# Jo eğer düzgün bir oyuncu olsaydı veya öyle lanse edildiği gibi yıldız olsaydı Manchester City göndermezdi. Everton'da bile forma şansı çok az olan bir oyuncuydu, Saha'nın yedeğiydi zaten. Yedek oyuncu yani. Ayrıca sorumsuz ve disiplinsiz.
[Evet yedek olduğu için 22 maçta forma giydi ve üzerine 8 gol attı.]


#Giovani Dos Santos öyle abartılacak bir oyuncu değil. İkinci lige giden orada bile forma giyememiş adamdan neden böyle bahsediliyor anlamış değilim. Kariyerinde nerelerde forma giymiş ki?
[Tottenham'ın kiraladığını bile bilmiyor. Onuda geçtim 3 yıl evel Barcelona forması giydi bu adam]


# Neill iyi bir oyuncu olsaydı zaten Everton bırakmazdı onu. Adamı neden bıraksınlar ki... Premierlig'ten geliyor adam, yani o kadar büyük bir yıldız değil. Yıldız olsa gelmez zaten.
[Evet, yıldız değil. 10 yıldır EPL'de forma giyiyordu adam. EPL nedir ki zaten; bizim Bank Asya bile daha iyidir.]


# Caner böyle oynamaya devam ederse sezon sonu CSKA büyük ihtimalle 10milyon euro bonservis isteyecektir Galatasaray'dan. Sezon sonu alamazlar yani Caner'i.
[Caner'in opsiyonlu olduğunu bilmiyor galiba. Unutmadan bu bedel 3.5milyon euro. Sözleşme kurallarından haberi yok efendinin ama sallamaya gelince maaşallahı var.]


# Jo bence o kadar kaliteli bir oyuncu değil. Bugüne kadar ne başarısı olmuş ki? Gökhan Ünal'ı alan Fenerbahçe bana göre daha doğru bir tercih yaptı. Neden? Adam ligi biliyor ve eski gol krallarından. Fenerbahçe'de müthiş işler yapacaktır Gökhan, ben inanıyorum. Jo ise beklendiği kadar katkı veremeyecektir, gereksiz bir transfer bana göre.
[Gökhan Ünal vs. Joao Alves !?!? Yorum bile yapamıyorum]

28 yorum:

  1. Ya simdi ne desek walla bende ne zamandan beri farkindayim Ridvan sallamasa Sergen salliyo..
    Rijkaard bile farkina vardi Medyayla alay etti resmen.
    Ridvan Angut Ligtv'ye transfer olursa yazik olur,bide ntvsporun baskani fenerli.

    YanıtlaSil
  2. Bu kıyaslamaları ve yorumları yapan adamın ya Galatasaray'a bir kastı vardır ya da futboldan anlamıyordur.Dünkü Fenerbahçe maçı sonrası yaptığı yorumları dinledim Fenerbahçe'yi göklere çıkardı içimden düşündüm acaba ben başka bir maçımı izledim diye.Adam Fenerbahçe'yi resmen Barcelona yaptı yorumlarıyla.Ama Fenerbahçe'nin attığı 5 golün 5'i de savunma hatası.Üstelik ligin en dirençsiz takımına karşı oynuyor.Gerçekte artık birilerinin bu medyaya birşey demesi lazım.Genel olarak bize bir düşmanlıkları var.

    YanıtlaSil
  3. Hocam lütfen küfürü basayim , serbestmi?

    YanıtlaSil
  4. Bize yakışmaz ona küfür etmek, mail atmanız yeterlidir NTV'ye şikayet olarak.

    YanıtlaSil
  5. bu adama tenezzül edip bırakın küfürü cevap bile vermemek lazım. zaten sezon sonu gereken cevap sahada verilir fb kötü yerde bitirdiği zamanda kendisi kıpkırmızı bi şekilde yapar analizlerini :D :D bu arada fcn musa haberleri doğru mu. Ali turan da pürüz mü var acaba ? iyi çalışmalar. neredeyse transfer için son 2 sat 30 dk kaldı :)

    YanıtlaSil
  6. Birara izlemekten zevk alıyordum. Bu sene okadar farklı ki Rıdvan ve Güntekin gerçekten sinirimden kanalı degiştiriyorum. Bu kadar mı at gözlügü olur yani hayret birsey.

    YanıtlaSil
  7. ridvan, gurcan, alaattin metin, selcuk, eski tsyd baskani ve bir coklari..bunlar dogrudan fenerin baskanina bagli calisan hatta belkide rapor veren insanlar dolayisiyla boyle konusup yazmalari gayet normal.
    tabi insan soruyor kendi kendisine 10 sene once goreve getirip 4-5 hafta sonra kovan bir adama bu kadar sadik kalmak, yaptiklarini bu kadar sorgulamamak icin nasil bir sahsiyetsizlige sahip olmak gerekir diye! bakin arkadaslar ulkemizde feodalite yalnizca siyasette degil sporda da varligini devam ettiriyor.
    utanc verici..

    YanıtlaSil
  8. aktif futbol hayatı biten ve taktitsel anlamda hiç bir şeyden anlamayan bazı kişilerin, başka yapacak işleri olmadığından, para kazanmak için ileri geri yorum yaparak, medyayı kullanması çok sık rastlanır bir durum oldu. (iyi futbol oynamak ayrı, iyi yorumlamak ayrıdır. Örneğin bugün messi en büyük futbolcudur belki ama 20 sene sonra kesin iyi bir teknik direktör yada yorumcu olur diyemeyiz)
    bu tip kişilerin yorumlar malesef çok takip ediliyor.tv deki bir sürü saçma sapan program gibi bu kişiler de gereksiz.

    YanıtlaSil
  9. Bunlarin hic biri adam olmaz
    Bide bu "adami" milli takimin basina önerenler var vallah utandim yerin dibine giridm daha dünkü ridvanin ne isi var kos koca Milli takimin basinda.
    ridvan sen sen ol akilli ol .
    yorumculuk nedir bilmiyorsunz zaten bizim ülkemizde "basarli" bir futbol karrieri geciren hemen yorumculuga soyunuyor siz ne anlarsiniz yorumculuktan o laf ettigin takimda Galatasaray bir gün altinda bogulursun dikkat et ona buna benzemez o dediklerin damlar damlar senin üstüne okyanus olarak geri gelir ona göre hekes ayagini denk alsin büyük Galatasaraya laf etmeyin

    YanıtlaSil
  10. rıdvan ile güntekin arasında geçen diyalog:
    rıdvan:galatasaray sezon sonu kiralık oyuncuları almaya kalkarsa 50 milyon dolar verecek
    güntekin:ama?
    rıdvan:bana anlatma bana anlatma 50 milyon dolar verecekler bu adamlara.
    buna benzer bi diyalog geçti aralarında ne desem bilemedim son haftalarda gerçekten çok saçma yorumlar yapıyor.
    sergen'in dediği gibi ''sıkıntı var''
    keita için yattaranın kuvvetlisi dedi ya off off...

    YanıtlaSil
  11. Aklımdan geçen herşey buraya aktarılmış.. eskiden severdim bu azizin uşağını, tarafsız gibi gelirdi.. ancak son zamanlarda öyle yorumlar yapıyorki iyi niyetli gibi görünüyor, kötü söylemiyor gibi oluyor ama resmen fişekliyor alttan.. resmen azize uşaklık yapıyor.. yazıklar olsun!!! ntvspor iyi güzel kanal ama...?

    YanıtlaSil
  12. dünkü pozisyon yorumlarını aradım ama bulamadım
    adam Galatasaray'a giydirmek için yer arıyo elinde olan izlesin Jo'nun golünü ofsayt yapmak için çok uğraştı ayrıca hakemi beğendim dedi

    YanıtlaSil
  13. ne yapsin adam, aziz babalari transfer yapamayinca galatasaraya gelen her futbolcu batiyor tabiki,ne olacak ozaman, eh biz alamiyorsak ozaman galatasarayin getirdi futbolculari kötüliyelim iyi oyuncu olmadiklarina inandiralim ki fenerli taraftarlar dellli olmasin.

    YanıtlaSil
  14. ya mesela sezon sonu dese şunları, deriz ki, izledi beğenmedi, kendi yorumu, yanlış da olsa o öyle düşünüyor.
    izin ver de adamlar oynasın bakalım. belki seni haklı çıkaraklar belki haksız. ama bir izle sonra yap yorumunu.
    caner hakkında söyledikleri ve 50 milyon olayına ise hiç bir şey bulamıyorum. bilmiyor olamaz. adamın işi futbol sonuçta, her gelişmeyi, her olayı takip ediyor olması lazım. peki neden böyle yapıyor?

    YanıtlaSil
  15. bunu çok önceden bir yerde okumuştum yani ben yazmadım ama tam anlatıyor meseleyi;
    adamın biri yolda lamba bulmuş, ovalamış içinden cin çıkmış. cin demiş ki, dile benden ne dilersen, ama sana ne verirsem komşuna 2 katını vereceğim.
    adam da, benim bir gözümü kör et demiş.
    fenerbahçe tam bu mantıkla gidiyor. kendimi geliştireyim değil de, etrafımdaki aşağıya çekmeye çalışayım diye. sonra neden türk futbolu gelişmiyor...

    YanıtlaSil
  16. alin iste Ridvan cok iyi ve tarafsiz yorum yapiyor diyen GSli üstün zekali arkadaslarima duyururum. Sizin gibi akil üstü insanlara nice Ridvanlar girecek daha... 2senedir öve öve bitiremiyorlardi GSlilar bu herifi alin iste... kafayi yiyordum her defa konustugunda. Melih Sabanogluda cok güzel her yazisinda diyordu bu herif satir arasinda bize saydiriyor diye dinleyen varmi... pehhhh LIGTVye gecsin ozaman cümbüs var..

    YanıtlaSil
  17. Ediz Ay keske öyle olsada :) Hakan Ünsali tetikleyen kim? Ridvani bu yerlere getiren kim? Adama gazi veren kim? NTV Dogus Grubu sahibi ta kendisi... sen mail atsan bile onlar bi güzel ohhhh cekerler ve istedigimize ulastik derler. Yapacaginiz sey sudurki dinlemeyin bu insanlari. Dinlerseniz bile inanmayin cogu kolpa...

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Fcn,
    yazini okuyunca derin bir oh cektim. Bu aralar email atmayi düsünüyordum sizlere. Gerek kalmadi, ellerine saglik.
    Gecen hafta konuyla alakasiz bir baslik altina VU nickiyle Ridvan'nin NTVSpor'da izledigim üc videosunun basliklarini yazmistim.
    Eskilerle birlikte bazi yeni "yorumlari":

    ** Arda eski kuvvetinde degil **
    ** Rijkaard lige adapde olamadi **
    ** Arda Dos Santos'dan daha önemli oyuncu**
    **JO ve Neill büyük hedeler icin yeterli degil**
    ** Galatasaray Rijkaard'a ragmen kazandi **
    **Galatasaray bu kadroyla daha cok puan almaliydi.**

    Uzun uzun fener icin konustugu basliklari yazmak istemiyorum, hepimiz biliyoruz yapilmaya calisilan basitligi, sadece kücük bir örnek..:

    Bu aralar fener'in Gökhan Ünal ile cok
    isabetli bir transfer yaptigini ballandiran Ridvan'in cok da eski olmayan videolarindan birinin basligi:
    **Fenerbahcenin stopere ihtiyaci var**

    Biz bunlara güler geceriz belki ama bunlari dinleyen halk, özellikle gencler durmadan medyada bunun gibilerden acik acik veya gizli gizli Galatasaray'a asalamaya kücültmeye calisanlarin yorumlarini, yazilarini okuyor, dinliyor.

    Sevgili FCN, bence taraftarlar olarak bu ülkenin en önemli spor klübünün bu kadar rahat asagi cekilmeye calisilmasina daha cok dikkat cekmeliyiz. Acaba Blogunuzda medyada cikan bütün bu pislikleri ve yalanlari (gazete ve televizyonlardaki) biz okuyucularinizin da yardimiyla göstermeye calismaniz, dikkat cekmeniz mümkün olabilir mi? Veya neler yapilabilir bu bilgi kirliligine karsi?

    Saygilar.

    YanıtlaSil
  19. Bu konuda belli çalışmalarımız artık mevcut olacaktır blogumuzda, hiç merak etmeyin. Galatasaray gibi büyük bir camiaya karşı açılan savaşa karşı bizde bir savaş açmış durumdayız.

    Gerek görsel, gerek yazılı medyaya gereken cevabı vereceğiz. Blogumuz kanalıyla sizlerinde bize yardımcı olması gerekiyor.

    YanıtlaSil
  20. lanet olsun rıdvan sana...

    ama asıl suçlu rıdvan değil burada bence.

    rıdvan avrupa futbolunu takip etmiyor, birşey bilmiyor ve sallıyor salladıklarına da muhtemelen kendi inanıyor. yani zavallı. ama güntekin o kadar takip ediyor avrupa futbolunu ve şu cahil cühelanın hiçbir lafına karışmıyor.. yazıklar olsun yedi ceddinize tüküreyim sizin...

    YanıtlaSil
  21. Bu adam Türkiye'nin en taraflı yorumcusudur. Aziz yıldırımın paralı askeridir. İzlememek gerekir.

    YanıtlaSil
  22. tipik, hazimsiz bir fenerbahcelidir.. umut bulut'un yedegi gokhan unal'a cok iyi transfer , brezilya milli takiminda oynamis ve ismini tum dunyaya ezberletmis bi insana "gereksiz oyuncu " diyebilen biridir.. artik rotasini iyice kaybetti. her fenerbahceli gibi hazimsizligindan nasil sallayagini sasirdi.. ayrica toplumumuzun avam tabakasinda gorulen, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma anlayisida vardir kendisinde. bi cok eksigini guntekin kapatir. bazen o da kapatamaz ikiside bilmiyordur ( caner'in bonservisi gibi ) 30 yasinda yildiz getirirsin "yasi gecmis oyuncu" derler. 20 yasinda ismini tum dunyaya ezberletmis birini getirirsin "iyi olsaydi kulubu birakmazdi" derler. ulkesinin kuluplerini bu oyunculari getiremeyecek kadar asagida gorebiliyorken ayni zamanda "bu adamlar bize muhtac, bizim takimlarimiz az takimlar mi ?" der . galatsaray'in, adnan polat yonetimiyle gosterdigi gelisimi kabullenemediginin acik gostergesidir bunlar.

    YanıtlaSil
  23. Ne diyeyim ben sana ridvan?

    YanıtlaSil
  24. Emre'yi aldıgında fener öyle bi anlatıyoki Xavi'yi almışlar sanarsın.Güizada da aynısı Güizadeil gelen kişi Torres sanki..

    Ama şimdi bizim aldıklarımız kötü oluyor.G.Ünal kral...
    Tanıdığımdan beri kılım bu adama...

    YanıtlaSil
  25. FCN senden ricam bu programda dediklerden bir klip yapıp her hafta yayınlamanız bu hafta büyük bombalar vardı ama ben aradığım kısımları bulamadım lütfen bu isteğimizi yapın görsel olursa yazı haricinde videoda olursa daha etkili olur

    YanıtlaSil
  26. bu yazımı sizin yorumlarınızı okumadan yazıyorum ve o yüzden özür diliyorum öncelikle.... böyle bi başlığın açılması benim sabırsızlıkla beklediğim birşeydi.

    şunu kabul edelimki rıdvan iyi bir maç analizsti. burası kein bence ama realite şu ki adam fenerbahçeli... olabilir tabi ama objektif olması koşuluyla...

    son 3 hafta denilmiş yazıda ama geçen seneki bazı programlarında yaptığı konuşmalar bile işillendiriyordu beni. ancak konuşmalarının sonunda bi objektiflik olyına bağlayıveriyordu sadece.... aslında yaptığı akıl bulandırmaktan başka birşey değil...

    YanıtlaSil
  27. http://www.sporx.com/yazarlar/fatih_samlioglu/7909/?ref=AYFS

    YanıtlaSil
  28. 1-Uğur Meleke
    2-Mehmet Demirkol
    3-Ahmet Çakır

    Keyifle yorumlarını dinlediğim ve tarafsızlıklarından şüphe duymadığım adamlardır. Gerisi laf-i güzaf.

    Hele rıdvan, gürcan gibi adamları görünce bırak dinlemeyi kanal değiştiriyorum.

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0