Yorumsuz v3.

Fotoğrafa tıkla, büyüsün!
Yukarıda görmüş olduğunuz sayfa görüntüsü Antu.com'dan alıntılanmıştır. Fenerbahçe'deki oyuncular ile Barcelona takımını bir birine benzeten ve bu konu hakkında sayfalarca yorumlar yapan bir zihniyet. Adamlara biz gerçekten haksızlık ediyoruz, herifler Güiza ile Ibrahimovic'i kıyaslıyor, tartışıyor. Herhalde Neill, Jo, Giovani'yi beğenmezler. Üstün zekalı futbol ulemaları Puyol-Deniz eşleştirmesi yapmış varmı ötesi. Saçlar kıvırcık olduğundan herhalde, başka türlü izahı yok çünkü :)
Galatasaray'lı olduğum için Allah'a binlerce kez şükürler olsun..

10 yorum:

  1. Yorum yapacaktım ama başlığı görünce vazgeçtim. :-))

    YanıtlaSil
  2. Hayatımda bu kadar ezik bir taraftar topluluğu görmedim Galatasaray'lı olduğumuz için ne kadar şükretsek azdır.

    YanıtlaSil
  3. puyol-deniz eşleştirmesi kıvırcık saçlarından kaynaklanıyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Fenerbahçe ve Galatasaray meselesini geçtim tamamen.

    Bu tip forumlarda yazdıklarına göre genel olarak futbolla yakından ilgili arkadaşlar olması gerekiyor.

    Xavi Hernandez & Mehmet Topuz ?

    Eh yani arkadaş...

    YanıtlaSil
  5. olamaz!!! bunlar bizim rakibimiz(sadece tsl de) olduğu için utanıyorum!

    YanıtlaSil
  6. puhahaha hiç güleceğim yoktu yemin ederim. Komedi resmen :)))
    Buna ne denir biliyor musnuz;içe vurmuş ezikliğin ve aslında,asıl olana karşı kendini küçük görmenin dışarı yansıması...Bu kadar olur ya..

    YanıtlaSil
  7. Avrupada basari görmemis, türkiye kupasini 27 yildir görmemis bir taraftar toplumundan ne bekliyoruz ki ? ;) gercekten de yorumsuz!!! :D

    Kendi takiminin sistemini bile bilmeyen ve bir anda 4-4-1-1 den 4-3-3 eden taraftar toplumu iste. Roberto Carlos ne demis brezilya`ya gittikten sonra
    "Fener taraftari bilgisiz, okumamis, cahil"

    YanıtlaSil
  8. Bu heriflerle ayni ulkede yasadigimiz icin utaniyorum. Herseyi gectim de, Deniz-Puyol karsilastirmasi nedir ya.

    YanıtlaSil
  9. Bence iclerinde en uyani Inbra-Guiza eslesmesi. Tabii Volcanla Valdes de göz yasartici..:))

    YanıtlaSil
  10. Herseyin basi egitim!:)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0