Derbi Özel | Öpmeden Bırakmam

Bugün bahar geldiği aşikar, beyazlar açtı.
Güneş öptü sıcacık yanağımdan, benimle oynaştı.
Benim güzel kanaryam, dokunmaya kıyamam.
Ama bahardan yüz buldum ya; öpmeden de bırakmam!

İçim kıpır kıpır sevinçten, muhabbet doluyum.
Gökyüzü masmavi ışıl ışıl, çok mutluyum.
Benim güzel kanaryam, dokunmaya kıyamam.
Ama bahardan yüz buldum ya; öpmeden de bırakmam!

Bir kuytu ya çekmem lazım, usul usul çökmem lazım.
Başlayıp ayak ucundan, boynuna çıkmam lazım.
Altına altın atlas, yanına tel kani tas
Parmaklarına elmas, seni yaşatmam lazım!

Benim güzel kanaryam, dokunmaya kıyamam.
Ama bahardan yüz buldum ya; öpmeden yok bırakmam!

Mustafa Ceceli - Kanaryam

2 yorum:

  1. Sizin kanaryam meşhur oldu=)bütün forumlarda facebook ta haber sitelerinde bunu söylüyolar..öncülüğünüzü bir kez daha gösterdiniz..tebrikler..

    YanıtlaSil
  2. Estağfurullah bizim herhangi bir şeye öncü olduğumuz yok :)

    Biz haftalar öncesinden burada paylaştık ve sonra baktık ki taraftarlarımız arasında dağılmış. Bundan da son derece memnun olduk haliyle..

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0