Gençleri tecrübe geliştirir, Ufuk'u ise Neill..

Bir kaç maçtır dikkatleri çeken bir durum bulunuyordu. Ne zamandır yazmak istiyordum fakat pek fırsatım olmadı. Yazılanları kimse yanlış anlamasın, yanlış yerlere çekmesin. Zordur genç yaşta kaleyi devralmak, hemde böylesine sıkıntı dolu günler içerisinde. Ufuk aslında özgüveni yüksek olan bir oyuncu ve genç olduğu içinde tecrübesiz bir oyuncu. Onun en büyük şansızlığı bu sezon yaşadığımız sıkıntı sonrasında Galatasaray'ın kalecisi olması diyebiliriz. Tecrübesiz olması nedeniyle zaman zaman hatalar yapsa da arkasında durmamız gerekiyor. Ufuk ve Neill arasında her ne kadar sıkıntı varmış gibi görünse de aslında Neill'in yaptıkları tamamen bizim genç kalecinin tecrübelenmesine yardım ediyor. Ufuk topu oyuna sokarken bazen sıkıntı yaşıyor, bunun en büyük nedeni de elbette tecrübesiz olması ve oyuna topu çabuk sokması amacıyla aut vuruşlarını hızlı biçimde kullanıyor. Artık tecrübesizlikten midir, dikkatsizlikten midir bilinmez topu oyuna sokarken etrafına pek fazla bakmıyor. Savunmaya yakın rakip oyuncular varken topu oyuna sokmasının devamında kalede ciddi sıkıntılar yaşanabilir, tahmin edeceğiniz üzere.. Ufuk topu oyuna sokarken bu konuya pek fazla dikkat etmemesi nedeniyle Neill'da ceza sahası içine girerek atışın tekrarını sağlıyor.

Kaleciler tecrübelendikçe daha da iyi oynarlar. Ufuk daha çok genç ve tecrübesiz bir kaleci. Zamanla tecrübelenecektir, bugün 20 yaşında mükemmel kaleci yok. Avrupa'nın en iyi kalecilerinin yaşları genellikle 27-30 arasında olmakta ve kalecilerin en verimli performansları da bu yaşlar arasında, sonrasında görünüyor. Ufuk açısından kendisini geliştirmesi adına önemli bir durum var ki; önünde Neill ve Servet gibi gerçekten tecrübeli stoperler oynuyor. Onlardan öğrenecekleri çok şeyleri var, özellikle Neill'den.

12 yorum:

  1. neill da ufuğa bağırarak fuck off demiş .. nerde mustafa sarpçılar pinocular ? =)) takıma yeni katılmış ufuğa böyle denmesi ne kadar ayıp ne kadar ayıp ... (!)

    YanıtlaSil
  2. Çok büyük bir iddia ortaya atıyorsun. Var mı bu iddiana eklenecek bir kanıt?

    YanıtlaSil
  3. ÇOKMU BÜYÜK Bİ İDDAA .. ben o kadar büyük oldğnu düşünmüodm madem bu kadar büyük oldğnu düşünüosunuz size 10 larca kewell "fuck off" u bulsam ne olacak ??? ama yook sizin onlara sesiniz çıkarmı ki =)

    YanıtlaSil
  4. Ufuk'un geri paslarını hatasız uzaklaştırması da çok önemli...

    YanıtlaSil
  5. ergun benim ingilizce dil özürlü kardesim fuck off git ya gibisinden bir hitap oluyor... 1 yil ingilterrede yasadigimdan cok kolaycda sanada bir fuck off ergun diyorum :)

    Amina koyum lan senin ile fuck offu bir tutacak kadar görgüsüz degilsinizdir umarim kardesim :)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Semih,

    Kewell takım arkadaşına "son of bitch" diye bağırdıysa söyle bizde bilelim. Amma muhalefet adamsın yahu, herşeye kulp bulmak zorundamısın?

    YanıtlaSil
  7. sen ingilterede yaşadıysan ben zaten amerikada yaşiyorum güzelim

    fuck off un git başımdan olmadğını herkes bilio fuck ı git olarak algılıosan baya geniş bi mezhebin varmış canım benim =) ... FCN BLOG size olan saygım hörmetim büyüktür fikrimide mi söylemeyeyim yahu !?

    YanıtlaSil
  8. Semih'im güzel kardeşim fikrini söyleme demiyorum ama şunu istiyorsun sanırım veya ben yanlış anlıyorum. "Bu olayda var bunuda yazın, niye yazmıyorsunuz?"

    Biz yazmaya değer görmüyoruz veya rahatsız olduğumuz durumu dile getiriyoruz. Burada kimseyi memnun edemeyiz.

    Mesela atıyorum; başlık açarız deriz ki; Arda çok kötü. 10 kişi derki evet kötü, 10 kişi der ki hayır çok iyi. Bize de anlayış biraz :=)

    YanıtlaSil
  9. Ya Semih arizamisin ? Adamlar konuyu yanlis yere cekmeyin demis sen uzattikca uzatmissin....

    YanıtlaSil
  10. doğru sölüyosun FCN haklısın .. zaten lucas neill benim şu takımda en çok sevdiğim yabancılardandır İNŞALLAH uzun yıllar takımımıza hizmet verir arkasındada daima ufuk olur (yada herangi yerli bi kaleci)

    YanıtlaSil
  11. türkce klavyeyide yaninda götürdün galiba... fuck off siktir git ya anlaminda ve hadi be anlaminda kulaniliyor adami konusturma cakma amerikali... come on veya fuck off'u ayni tutabilirsin ama amerikada yasiyorsunya tabi arada büyük fark var galiba... peh yalandan kim ölmüs..

    YanıtlaSil
  12. buna katilmiyorum, ufuk ancak büyük bir kalecinin arkasinda beklerse gelisir;
    ama asil neill'i servet gelistirir ;)

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0