Frank Rijkaard'ı uğurluyoruz.

Footballove bloga gelen bir yorum üzerine bloglar arası ufak bir destek çağrısı başlatıldı. Geçtiğimiz sezon resmi açıklamanın ardından havalimanında omuzlara alınan, yüzlerce hatta binlerce kişi tarafından karşılanan Frank Rijkaard'ı uğurlamak adına da bir takım girişimler başlatıldı. Koray'ın sayfasında da belirttiği gibi; hep gelenleri anlamsız ve amaçsız bir biçimde omuzlara aldık, deli gibi alkışladık. Fakat bu sefer gönderilmesi gerekmeyen, daha doğrusu en son suçlu olan Frank Rijkaard'ın haksızca gönderilmesinde teknik direktörümüzü alkışlayarak, uğurlayarak onu yolcu etmek bizlere düşüyor. İsteyen katılır, isteyen katılmaz. Görevi boyunca birileri tarafından asimile edilmeye, kısıtlanmaya çalışan Frank Rijkaard'a sahip çıkmaya, takımımızdan ayrılırken yanında olmaya tüm taraftarlarımızı çağırıyoruz.

Destek verecek, yorum yapacak, katılacak herkese şimdiden teşekkürler.

+ Gün, saat, tarih kısacası ayrıntılar öğrenildikçe eklenecektir.

19 yorum:

  1. bugun duydugum en guzel haber ben katılamıyorum sebebını yazmaya luzum yok ama bunu gerceklerstırenlere emegı gecenlere destek verenlere cok cok tesekkur edıyorum bızede yakısan budur..

    YanıtlaSil
  2. ben cesıtlı sebeblerden dolayı katılamıyorum ama bunu gerceklestırenlere destek verenlere gıdenlere yazanlara herkeze canı gonulden tesekkur edıyorum bızede yakısan budur yapılması gereken budur yonetıme en guzel cvp budur adnanları ıstemıyoruz defolun bu takımın basından..........

    YanıtlaSil
  3. ve işte her zamanki gibi bir son daha...terim,hagi,skibbe,kalli.. hepsi gider ama ruhsuz topçular kalır..iş bilmeyen pahalı kravatlı,bin dolarlık parfüm kullanan adamlar koltuklarında kalır,10-15 gün sonra hiç bir şey olmamış gibi tv lere çıkıp ahkam keserler,onurdan haysiyetten iş ahlakından bahsederler..sonra yeni hoca gelir işler ters gitmeye başlar 5-6 ay sonra ve o pahalı kravat takan adamlardan en bir boktan anlamayanı derki: hocamızın arkasındayız..işte ondan sonra o gariban hocada biletini ayırtmıştır artık...
    şarkı her zaman aynı şarkı,değişen sadece sazın telleri...

    YanıtlaSil
  4. Galatasaray taraftarinin simdi tek yapmasi gerektigi sey Adnan Sezgini istifaya davet etmektir .. lutfen artik Rijkaard degil gitmesi gerekn 5 tane kendini bilmez futbolcu ve Adnanlardir lutfen artik yapin sunu !!

    YanıtlaSil
  5. almanyada yasiyorum keske gelebilsem seve seve kosa kosa gelirdim!!! ne olursa olsun cok sevdik biz Franki! insallah cok basarili olur...

    YanıtlaSil
  6. Olması gereken bize yakışan da buydu..Düşünen ve emeği geçecek herkesi tebrik ederim.İşte Galatasaraylılık budur..

    YanıtlaSil
  7. Ben İstanbul'da oturmadığım için katılamıyorum malesef ama şu an bu yazıyı okuduktan sonra çok ama çok isterdim orda bulunmayı.istanbul'da oturan takımdaşlarım lütfen gidip katılın benim yada bizim yerimizde TEKNİK DİREKTÖRÜMÜZÜ uğurlayın...

    YanıtlaSil
  8. biz de amsterdam'dan karsilariz ...

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel dusunmusunuz turkiyede yasasaydim katilirdim.

    P.S: pazargunu istifaya davet eden taraftar toplugu utansin.

    YanıtlaSil
  10. düsünenin ve uygulayacak olanlarin yüregine saglik, cok yerinde bir cagri.

    ama benim merak ettigim bizim ultrAslanlarimiz ne alamede? kis uykusuna mi daldilar yoksa dedikodular dogru mu? neden bunlardan ses cikmiyor? neden kimse cikip yönetime "hoop dur bakalim sen ne yapiyorsun" demiyor? neden medyada tek kelime yönetimi sorgulayan haber yapilmiyorda yine Teknik direktörümüz harcaniyo? A. Sezgin daha kac tane TD harcayacak biri cikip dur diyene kadar? hagi gitti, gerets gitti, kalli gitti, skibbe gitti, bülent gitti simdide koskoca FR harcadilar ama onlar hala yerinde duruyor!!! bu nasil is, neden buna ultraslanlar sessiz kaliyor? dilimin söylemeye varmadigi satilmislik gercek mi? bu suskunluk neden, yeter artik yaaa!

    YanıtlaSil
  11. mehmet kardes dedigin ola bilir.....

    YanıtlaSil
  12. ultraslanin sesinin cikmamasinin nedeni sadece ve sadece yeni stadimizla ilgili olan vaadlerdir, A.Sezgin bu isin arkasinda, hangi yonetim bu kadar basarisizliga dayanabilmis, aynen Mehmet Ali satilmisliktir bu.

    YanıtlaSil
  13. 20 küsür futbolcu müsvettesi yüzünden - profesyonellikle duyguyu karıştıran futbolcu müsvettesi yüzünden .. galatasarayın milat dönemi olabilcek bi teknik adam yollandı ... keşke rijkaard değilde o 20 küsür oyuncu yollansaydı .. yazık ...

    YanıtlaSil
  14. kombinem var ve ben her maçta staddaydım kimse FR yi istifaya davet etmedi, uydurma haber yapıyorlar! bilakis geçtiğimiz haftalarda yönetim istifa adnan sezgin istifa diye bizzat kendim bu tezahürata katılmışımdır, ama FR için hiç bir galatasaraylı gönderildiği ana kadar Rijkaard istifa naraları atmadı!!!! artık herkes herşeyin farkında, bizler uyandık, sizler de uyanın..hocayı sabote eden futbolcular var, içimizdeki irlandalılardan kurtulmalıyız öncelikle!!!!!

    YanıtlaSil
  15. servet, sarp, baris, aykut, ayhan, zan, elano, Serdar özkan bircogu kalitesiz bricoguda sabote etti rijkaardi... hele ilk 2 isim bu ekibin basini cekiyor... GSTVde daima yapmacik gülümsemeler, florya günlügünde yapmacik gülümsemelerden biktim... rijkaard bu takimi yönetemedi onunda sucu var... kadro kalitesizmi evet su an 7(elano ile 8) belki aydin, caglar ve ali turanda katilirsa 11 oyuncu bu kadroda yer bulmamali ama bir onbir cikaramiyacak kadar kötümü? Hayir kesinlikle degil! Ilk 11 yine türkiyede en kaliteli 11 olurdu... ufuk-sabri-neil-balta-insua-cana-musa-insua-pino-arda-baros bu onbir kimde var allah askina... rijkaardin hatasi bildigi halde onu sabote edenleri oynatmasi... sarp ve serveti sonuna kadar oynati yani resmen bilincli yapti... ben Rijkaardindan bizi sabote etigine inaniyorum cünkü mutlu degildi burda sezon basinda dügününe kimseyi cagirmadi... polata yüklenelim eyvallah ama o ne yapsin? Benim hocam beni dügününe cagirmadi diye medya karsisina cikip aglasinmi? Arkasindayiz sonuna kadar dedi eh ne deseydi? Yok 3mac ultimatom verdik olmasa gidicimi deseydi... biraz düsünelim beyler yönetiminde cok sucu var yok degil... ama bu ekip calismasiydi rijkaard, bazi futbolcular, yönetim hepsi hata yapti... en basta resmen bizi sabote eden futbolcular sonra rijkaard ardindan pasif kalan yönetim... bu olayda en az sucu olan Adnan sezgin... adnan sezgine takim yönetimi verilmediki... adama ne güc verildi ne hak! Transferleri, danisman islerini, uefa/fifa islerini yapabilen birisi sezgin zaten o görevi verirsen mükemele yakin yerine getirir ama takim kimyasini olustur demek cok yanlis... sezginin kapasitesi beli... hakan sükür sportif direktör olsun diyenler var... hakan bu tecrübesiyle ezilir bu kadro karsisinda... sezginden ögrenirim diyen birisi olursa hemen gelsin cünkü sezginin zaafi olan arkadasligi hakan veya emre asik gibi birisi olustursa 1-2 yil ondan ögrendikten sonra höneß-nerlinger misali sportif direktörlügümüzü yapar gelecek 20 30 yil icin ve dertler biter... ama o tahtdan inmek kolay degil hakan bey akp milletvekili adayi olacak genel secimlerde yoksa bugün görev basindaydi... kimse kimseyi kandirmasin GS kimin umrundaymis? Söz konusu baska menfaatler...

    YanıtlaSil
  16. rijkaard'ı uğurlandımı nedir son durumm ??

    YanıtlaSil
  17. Rijkaard haftaya gidecek diye öğrenmiş bulunuyoruz. Bugün sanırım GS Adası'nda kendisine teşekkür yemeği verilecek.

    YanıtlaSil
  18. SERVET; SEN KENDİNİ NE ZANNEDİYOSUN YAAA! NESİN MALDİNİ Mİ PİQUE Mİ? NEDİR SENDEKİ CESARET? TRİPLER TAFRALAR? KİMSİN KARDEŞM SEN ARKANDA KİM VA? BAŞBAKAN MI? NE ŞEREFSİZ Bİ ADAMMIŞSIN SEN! ŞİMDİ ASLAN KESİLİRSİN FENER MAÇINDA AMA HER YERİN ASLAN OLSA NOOLUR. NİANG MAYMUN YAPSIN DA SENİ GÖR İNŞALLAH. KARABÜK VE ANKARAGÜCÜ MAÇINI DİKKATLE İZLEYİN VE İHANETİ GÖRÜN. ONDAN SONRA ALİSAMİYENDEKİ İLK MAÇTA GEREKEN TEPKİYİ VERELİM HEP BERABER. BÖLE KARAKTERSİZ FUTBOLCULARI Bİ KAÇ ŞAMPİYONLUĞA DEĞİŞİRİM. SİKTİRSİN GİTSİNLER ŞAMPİYOLUKLA MI BUYUK OLUCAZ. YÖNETİM ÇOK YANLIŞ YAPTI ÇOKKK...

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0