Maç Günü | Derbi

Aslında bu maç için fazla yazacak birşey yok. İşin tekniği, taktiği bir yana bu maçın adı 'derbi'. Taraflardan birisi ne kadar kötü olursa olsun, bu maçta varını yoğunu koyar ortaya. Kazananı da, kaybedeni de önceden belli olmaz. Takımımızda yaşanan antrenör karmaşasıyla birlikte epey yoğun bir hafta geçirdik. Derbide çok büyük ihtimalle takımın başında Hagi olacak. Hafta içerisinde antremanları yaptıran Tugay'da kulübe yer alacak. Sakatlıkları devam eden Gökhan Zan, Milan Baros, Harry Kewell, Aydın Yılmaz ve Arda Turan'ın yanı sıra kırmızı kart cezalısı olan Ufuk Ceylan bu maçta forma giyemezken; Lucas Neill görev verildiği takdirde forma giyebilecek.

Rakibimizde Selçuk Şahin, Özer Hurmacı ve Daniel Guiza sakatlıkları nedeniyle forma giyemezken, Alex de Souza'nın durumu maç günü belli olacak. Mücadeleyi Bülent Yıldırım yönetiyor.

SPOR TOTO Süper Lig
9.Hafta
Fenerbahçe - GALATASARAY
24 Ekim Pazar @ 19:00
Kadıköy Şükrü Saraçoğlu Stadı

13 yorum:

  1. kadro: aykut-sabri,neill,ali turan,insua-cana,ayhan,pino,aydın,elano,batdal(oynarsa baros)

    YanıtlaSil
  2. iddaa oranlarında bile bu kadar kucuk dusuruldumuz bir mac hatırlamıyorum bu mac normal bir lig macı degil artık biz ordan en kotu 1 puanla donecegiz bu kadar asalanmayı kaldırabilecek bir futbolcu toplulumuzun oldugunu sanmıyorum

    YanıtlaSil
  3. Ikinci Lig seviyede olan bir takim, tarihi fark yemiyelimde yinede iyi. Rezil takim, Rezil yönetim. Daha beter olun ruhsuzlar hepiniz atilsin. Yense Bile hic sevinemem böyle bir Amatör Kadroyla. Siz bizim yeni stadimiza layik degilsiniz pislikler.

    YanıtlaSil
  4. İki takımın durumunu karşılaştırınca bizim pek şansımız gözükmüyor.

    Ancak içimde makus talihi yeneceğimize dair bir his var. En azından antrenör değişikliği futbolculara bir nebze de olsa hareket getirmiştir.

    Bu sırada Hagi'nin antrenörlük vasıflarına çok güvenmiyorum. Yönetim günü şimdilik kurtardı ama uzun vadede acaba kendi koltuklarını da kurtarabilecekler mi?

    YanıtlaSil
  5. İnşallah yeneriz diyecemde inşallah maşallaha kaldı durumumuz bende bu derbilerden önce bir heyecan olurdu ama nedense bu sene öyle bir heyecan yok.Ama futbol bu neyin ne olcağı hiç belli olmuyor öyle iddaa oranlarınada bakmayın bugün 1.05 oranlı takımlar 8.0 lı takımlara yeniliyor.
    Vesselam.

    YanıtlaSil
  6. hakem adil olsun , 5-0 yenilelim .

    YanıtlaSil
  7. hayatını galatasaraya adamış bir adamım.hayatım boyunca hiçbir futbolcunun Mehmet Batdal kadar gs'ye transfer olmasını istemedim çok net söylüyorum geçen yıl bucaspordaki bütün maçlarını statta çıplak gözle izledim,kusursuz bir futbolcudur.önümüzdeki 10 yılın dominant santraforudur.boyuna göre fiziği mükemmeldir.fiziğine göre tekniği mükemmeldir.sol ayağı çok güçlüdür,oyun bilgisi inanılmaz yüksektir.transfer haberini duyduğumda ağlamıştım.bu adamın kıymetini bilelim hagi umarım oynatırsın batdalı..3 maç oynasa ne demek istediğimi anlayacaksınız.umarım fb maçından itibaren başlar,olur da gol falan atar medyaya da kabul ettirir kendini.çünkü geldiği günden beri bekleneni veremeyen cümlesiyle anılmasından nefret ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. senelerdir hep belki bu sefer şeytanın bacağını kırarız diyorum kendi kendime ama olmuyor. ilk defa bu maçlarda biz dardayız fener ferahta. sonuç ne olursa olsun lütfen galatasaray armasına layık bir futbol oynayalım ve sahadan yenilsek de yensek de başı dik ayrılalım.

    basında çıkan sabote muhabbetleri doğru ise ve servet ile hakan balta kesik yerse kadro beklentim şu şekilde olacaktır:

    aykut

    sabri - neill - ali turan - insua

    elano - cana

    pino - misimovic - kewell

    mehmet batdal

    tabi belki de ali turan yerine servet, insua yerine hakan balta pino yerine de aydın da oynayabilir. ya da cana yerine hakan balta. hayırlısı...

    YanıtlaSil
  9. 7 yabancıyla mı oynatıyosun takımı :)

    YanıtlaSil
  10. -------------aykut
    sabri---servet---hakan---insua
    --------mustafa--cana
    baris--------------------ayhan
    ------------misimovic
    ------------baros/mehmet
    ..........................................
    -------------aykut
    sabri---servet---hakan---insua
    ------------mustafa
    baris--------------------ayhan
    --------misimovic--emre
    ----------baros/mehmet

    YanıtlaSil
  11. kewell-baros sakatlik nedenleri yüzünde oynamiyorlarmis diye okudum insallah yalan haberdir.

    YanıtlaSil
  12. en az 1 puan alacagımızı belirtmiştim ve aldık fazlasınıda albilirdik hagi gereken herseyi cok iyi yaptı

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0