Başımız sağolsun..

Bugün öğle saatlerinde Van'da meydana gelen doğal afet sonrasında kağıt gibi yıkılan binalar nedeniyle hayatlarını kaybeden vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı dilerken; bölgede enkaz çalışmalarını sürdüren kurtarma ekiplerimize kolaylık diliyoruz. Yaralı olarak kurtarılan vatandaşarımıza acil şifalar dilerken, bölgede çalışmaların sürdüğünü belirtmekte fayda var. Bu arada ek olarak ifade edelim; Van Gölü Turizm ve Best Van Turizm bölgeye gidecek olan araçları aracılığıyla yardım kumanyalarını bölgeye ulaştıracak. Özellikle yiyecek-içecek gibi ihtiyaçların yanı sıra çadır, battaniye gibi malzemelere ihtiyaç var. Katılım göstermekte fayda var, vatandaşlarımızın ihtiyacı var.

24 Eylül itibariyle yer alan kampanyalar;

DUYURU | FİLO Lojistik bugün saat 13:00-22:00 arasında Optimum AVM önünde yardımları toplayıp, ücretsiz olarak bölgeye ulaştıracak.

DUYURU | Kadıköy Belediyesi sabaha kadar yardım toplayacak. Hasanpaşa'da bulunan Belediye Binası'nda yardım toplanıyor!

DUYURU | Pendik'te Mostar Köprüsü altında Hayır Çarşısı'nda yardım toplayan belediye görevlileri evlerinizden de yardımları alıyor.

DUYURU | ALEM FM ekibi 07:00-18:00 saatleri arasında Merter Migros ve Optimum AVM otoparkında yer alan kamyonlarıyla yardımları bekliyor!

DUYURU | Yıldız Teknik Üniversitesi öğrencileri tarafından saat 13:00'ten itibaren Kafe Park'ta yardım toplanıyor!

HATIRLATMA | MNG, Aras, Yurtiçi ve PTT Kargo tarafından Van'a gönderilen tüm yardımlar "ÜCRETSİZ" olarak gönderiliyor.

23 Ekim itibariyle yer alan kampanyalar ve gelişmeler;

DUYURU | KIZILAY aracılığıyla bölgeye yardım ulaştırabilirsiniz. Ayrıca 2868'e atacağınız her mesaj 5 TL destek sağlıyor.

DUYURU | Yarın (24 Ekim Pazartesi günü) Ankara Otogar'dan saat 13:00'te VANGÖLÜ Turizm otobüsü deprem bölgesine yardımları ulaştırıyor!

BİLGİ | Bölgeye giden otobüs firmaları yardımları götüreceklerini belirttiler. İsteyen arkadaşlarımız arayarak bilgi alabilirler.

DUYURU | Best Van, Bitlis Taç, Vangölü Turizm bu bölgeye gidecek olan araçlarıyla yardım taşıyor. Katılım gösterelim lütfen..

DUYURU | Bestvan Turizm yarın (24 Ekim Pazartesi günü) öğlen saat 11:00'de Esenler/Otogar'dan yardımları teslim alıp, bölgeye götürüyor. Desteklerinizi bekliyoruz!

DUYURU | İnsan Hakları Derneği (İHD) deprem bölgesine 25 Ekim Salı günü saat 18:00'de Taksim'den yardım tırını yola çıkartıyor.

DUYURU | Şişli Belediyesi, Esentepe Binası'nda deprem bölgesine gönderilmek üzere yardım topluyor. Yiyecek, içecek, kışlık malzeme..

DUYURU | Eskişehir'de Kızılay tarafından Kızılay İş Merkezi'nde yardım toplanıyor. Bu geceden (23 Ekim) itibaren Kızılay aracılığıyla bölgeye gidecek.

DUYURU | İzmir'de Bornova Belediyesi tarafından Bornova'da Büyük Park içinde yer alan Uğur Mumcu Kültür Merkezi'nde yardım toplanıyor.

DUYURU | Ankara Üniversitesi öğrencileri bu gece (23 Ekim) saat 24:00'te Van'a yardım ve ihtiyaçları götürmek üzere otobüs kaldırıyor.

DUYURU | MNG Kargo tarafından VAN'a yardımlarınızı "ücretsiz" olarak gönderebilirsiniz. Vatandaşlarımız yardımlarınızı bekliyor!

TEŞEKKÜRLER AZERBAYCAN | 140 kişilik kurtarma ekibi ve özel kurtarma köpekleri, 150 çadır - 2500 battaniye ve 750 uyku tulumu gönderildi.

TEŞEKKÜRLER MARKAFONİ | Online alışveriş sitesi Markafoni tarafından yaşanılan felaket nedeniyle VAN'a 20bin kıyafet gönderilecek.

DUYURU | Pendik Belediyesi tarafından yardım kampanyası başlatıldı. Mostar Köprüsü altında yer alan Hayır Çarşısı'ndan katılabilirsiniz!

BİLGİ | KIZILAY ve AKUT'un "RESMİ" hesapları dışında herhangi bir hesap numarasına para transferi yapmayın!

DUYURU | Şişli Belediyesi gece boyunca yardım toplamaya devam ediyor! Unutmayın; Van'da hava 0 derece! 1 battaniye, 1 kazak hayat kurtarır!

DUYURU | Şişli Belediyesi'ne bağlı Mavi Masa (Astoria'nın karşısında) sabaha kadar yardım toplamaya devam ediyor.

DUYURU | PTT Kargo ve MNG Kargo tarafından afet bölgesine gönderilecek olan kargolarda herhangi bir ücret alınmayacak!

DUYURU | Yurtiçi Kargo ve Aras Kargo deprem bölgesine gönderilecek olan kargolardan herhangi bir ücret talep etmeyecek!

DUYURU | Bilkentli Aslanlar grubu yarın akşam saatlerine kadar Van'da yaşanan felaket için yardım topluyor!

DUYURU ve HATIRLATMA | KIZILAY ve AKUT dışında hiç bir hesaba para transferinde bu-lun-ma-yın! Özellikle kişisel hesaplara..

TEŞEKKÜRLER SAKA SU | Yaşanan felaket nedeniyle bölgeye Saka Su tarafından tankerler ile su takviyesi yapılıyor.

TEŞEKKÜRLER DAMLA SU | Yaşanan su sıkıntısını gidermek amacıyla Damla Su tarafından tankerler deprem bölgesine gönderiliyor.

TEŞEKKÜRLER SIRMA SU | Yaşanan su sıkıntısı nedeniyle Sırma Su tarafından deprem bölgesine su takviyesi yapılıyor.

DUYURU | ENKA Mezunları tarafından yardım kampanyası başlatıldı. Yardımlar gönderilmek üzere Sadi Gülçelik Sitesi/Sarıyer'de toplanıyor.

DUYURU | Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi öğrencileri tarafından yarın akşama kadar yardım toplanıyor.

DUYURU |
Ataşehir Belediyesi tarafından deprem bölgesine gönderilmek üzere yardım toplanıyor. Sabaha kadar toplamaya devam edecekler.

HATIRLATMA | 2868'e atacağımız her kısa mesaj Kızılay aracılığıyla vatandaşlarımıza ulaşıyor! 2868'e atılan boş mesaj hayat kurtarıyor.

HATIRLATMA | AKUT yazıp 2930'a gönderdiğiniz her mesajın hayat kurtardığını unutmayın!

DUYURU | Deprem bölgesinde önümüzdeki günlerde soğuk ve kar bekleniyor. Battaniye, yorgan vb. gibi malzemeleri göndermeyi unutmayalım!


HATIRLATMA | MNG, Aras, Yurtiçi ve PTT Kargo tarafından Van'a gönderilen tüm yardımlar "ÜCRETSİZ" olarak gönderiliyor.


HATIRLATMA | Şişli Bld, Kadıköy Bld, Pendik Bld, Yeditepe Üni, Yıldız Teknik Üni, Bilkent Üni, Sarıyer/Sadi Gülçelik Sitesi yardım topluyor!

HATIRLATMA | İzmir/Bornova Bld, Eskişehir/Kızılay İş Merkezi, İHD Beyoğlu yardım toplamaya devam ediyor!

HATIRLATMA | Best Van Turizm ve Van Gölü Turizm şirketleri çeşitli illerin Otogar'ından kalkan tüm araçlarında Van'a yardım taşıyor.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0