Yanınızdayız!

Van'da yaşanan deprem felaketi sonrasında Galatasaray'a ait yardım tırı dün akşam saatlerinde yola çıktı ve bugün deprem bölgesine varması bekleniyor. 10bin kışlık giyecek ve 4 ton erzakla birlikte deprem bölgesinde yer alan vatandaşlarımızın mağduriyetini kısmen giderecek yardım tırının yanı sıra Çarşamba günü saat 23:00'e kadar TT Arena'da Batı tribünün arkasında taraftarlarımızı bekleyen bir başka yardım tırı bulunduğunu hatırlatalım. Çarşamba günü taraftarlarımızdan yardım toplayarak gece geç saatlerde hareket edecek olan tırımız, ertesi gün deprem bölgesine taraftarlarımızdan giden yardımları ulaştıracak. Yönetim Kurulu üyelerimizden Sedat Doğan ve Emir Sarıgül yarın deprem bölgesine giderek ufak bir durum değerlendirmesi yapacak ve Van'da kulübümüzün neler yapabileceği üzerine yönetime bilgi verecekler.

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0