Yeni Marş: Sensiz Olmaz Galatasaray!



Ali Sami Yen'in zafer yolunda, yüreğimdeki Metin Oktay ruhuyla..
Durmayacağım söz veriyorum sana, varlığım feda olsun arman uğruna!
Sonuna kadar sadığım yeminime, namusum-şerefim ve bu renkler üstüne..
Adında gururum saklı, renklerinde cesaret.. Sensiz olmaz Galatasaray!
Herşey değişse de bir gün, karşılıksız sevdim. Kalbimin durduğu ana kadar.
Adında gururum saklı, renklerinde asalet.. Sensiz olmaz Galatasaray!
Herşey değişse de bir gün, karşılıksız sevdim. Kalbimin durduğu ana kadar.

2 yorum:

  1. perfectttt bayıldım ben şahsennn...

    YanıtlaSil
  2. muhteşem olmuş gerçekten dinledikçe daha fazla seviyor insan (:

    YanıtlaSil

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0