Ünal Aysal: En doğru karar alındı..

Bugün gerçekleştirilen TFF Olağanüstü Genel Kurulu'nda yapılan görüşmeler ve konuşmaların ardından 58.maddenin bir kereliğine mahsus uygulanmaması ve/veya değiştirilmesi oy çokluğu ile rededildi. 3 Temmuz'da başlayan şike soruşturması ve süreçle ilgili ilk günden beri duruşunu ve tavrını net olarak dile getiren kulübümüz adına başkanımız Ünal Aysal, toplantı sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Ünal Aysal kararın en kısa sürede alınması gerektiğini hatırlatırken, olası bir istifanın Türk futbolunu daha büyük kaoslara götüreceğine inandığını dile getirdi. Başkanımız Ünal Aysal'ın tüm açıklamaları şu şekilde...


"Toplantı son derece faydalı oldu, genel kurulda sağduyu hakim oldu. Bizim ısrarla üzerinde durduğumuz talebimiz desteklendi. Başkanlara çok teşekkür etmek istiyorum huzurunuzda.. Bu herhalde Türk futbolunun doğru bir yola girmesinde ön karar olarak tarihe geçer. Çok kısa bir zamanda umarım federasyon kararını alarak yetkilerini kullanır. Bizim futbol federasyonuna güvenimizi tazelememiz gerekir, bundan sonra alacakları kararı güvenle alsınlar, bundan sonra sorun olmasın ve yetkililerini tam olarak değerlendirebilsin. Umarım istifa gibi bir durum olmaz, bu çözümü çok daha uzun sürelere bırakır ve Türk futbolu için daha büyük sıkıntı olur. Böyle bir risk alacaklarını ve bu sıkıntıyı yaşatacaklarını düşünmüyorum. Madde değişmediğine göre, Federasyon kurallarına ve UEFA kararlarına uygun olarak hareket edeceğine inanıyorum. En fazla 6 ay içerisinde bu kararı alacaklarını düşünüyorum. Play-off'lardan önce bir karar almaları gerekiyor. Federasyon sürecin başından beri davranışlarına baktığınız vakit, bundan sonraki davranışlarını da anlayabilirsiniz. Bu olayın üzerine dikkatle ve titizlikle hareket ettiler. Şuanda bir istifanın gelmesi Türk futbolunu daha büyük sıkıntılara sokar, ciddi sıkıntılar yaratır. Yayıncı kuruluşun aleyhine bir durum olacağına inanmıyorum. Bizim ligimiz 18 takımla oynanıyor. Birileri çıkıp, giriyor. Geçen gün bunu söyledim. Geçen sene biz düşebilirdik. Yayıncı kuruluşun başına birşey gelmezdi. Yayıncı kuruluş her sene 3 takım düşeceğini biliyor, bu takımların kim olduğunu bilmiyor sadece. Kural değiştirilemez. 8 takım düşeceğine inanmıyorum, burada 1-2 takım düşer diye düşünüyorum. Ben karar merci değilim, karar verilecek kurumlar arasındayım. Bugün gelinen noktada başladığımız noktanın doğru olduğunu görüyorum. Bundan dolayı da mutluyum. Havuzdan çıkmayı düşünmüyoruz. Biz yüzmeyi biliyoruz, havuzda da yüzebiliyoruz. Buna gerek kalacağını zannetmiyorum."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0