900 km'de değişen cümleler ve artniyet..

Hafta ortasında oynanılan hazırlık maçında Romanya milli takımı formasını giyen ve Uruguay'a karşı beraberlik golünü atan Bogdan Stancu karşılaşma sonrasında Gazeta Sporturilor'a konuştu. Romanya basınına yaptığı açıklamaların orjinaline ulaşınca bugün Türk basınında yer alan "Galatasaray beni göndererek hata yaptı" gibi bir sözüne rastlamıyoruz. Tam tersi Stancu geri dönmekten, takıma katılmaktan umutlu olduğunu belirtiyor. Romanya'da bunları dile getirirken bugün bu cümleler nasıl oluyorsa "Galatasaray beni göndererek hata yaptı." şeklinde gelmiş. Yaklaşık 900 km olan yolda kelimeler, cümleler değişikliğe uğramış anlaşılan.. Uruguay maçı sonrasında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Bogdan Stancu'nun takımımızla ilgili tüm açıklamaları şu şekilde;

"Geçen sene çok iyi bir yıl geçirmedik, Steaua'dan devre arası transfer olduğumda ilk başlarda uyum sağlayamadım. Galatasaray'da geçirdiğim yarım sezonda işler pek iyi gitmedi. Ayrıca geçen sene bir takım finansal sorunlar yaşadık. Sezon öncesinde de Orduspor'a kiralandım ve orada şans buldum. Düzenli oynamam gerekiyordu, bu şansı buldum. Ligde 9, kupada bir gol olmak üzere toplamda 10 gol attım. Orduspor'da iyi bir sezon geçiriyorum. Sezon sonunda Galatasaray'a geri döneceğim. Yöneticiler ile konuştuktan sonra Galatasaray'da kalacağım veya başka bir takıma gideceğim.

Maç sonunda Galatasaray'dan takım arkadaşım Muslera ile sohbet etme imkanımız oldu. Muslera maçtan sonra "Gol yemek istemiyordum ama golü sen attığın için seni affettim." dedi. İkimizde gülmeye başladık. Muslera harika bir insan."

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0