Elmander: Müthiş bir duygu..

Süper Final'in son maçında Fenerbahçe karşılaşması öncesinde hayretler içerisinde kalmıştım. Ne kadar taraftarımız oradaydı bilmiyorum ama kaldığımız otelin önünde insanlar ağlıyor, dua ediyor, tezahürat ediyordu. O gün kendime 'Bunları yaşayan ben miyim?' diye sordum. Sizleri seven insanların olması çok güzel bir duygu. Bir taraftarımız elinde atkısını sallıyor, tezahüratlara eşlik ediyor ve ağlıyordu. Onu görünce çok duygulandım, etkilendim. Gözlerimi o taraftardan kaçırmaya çalıştım, çünkü onu gördüğümde bende ağlayacak gibi oldum. Böylesine güzel şeyler yaşadım ve asla unutamam.. Müthiş bir duyguydu.

Johan 'The Great' Elmander,
İsveç medyasında DN-Sport'a unutamadığı olayı anlatırken

Hiç yorum yok

Okumuş olduğunuz başlık hakkındaki yorumunuzu bırakmak için lütfen aşağıda bulunan alana görüşlerinizi belirtiniz. Unutmayınız ki; yorumlarınız blog ekibinin onayı doğrultusunda görüntülenecektir. Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.
google.com, pub-1379219663774483, DIRECT, f08c47fec0942fa0